Majonez a ptasia grypa

21. Data: 2006-03-22 11:22:28

Temat: Re: Majonez a ptasia grypa
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości
news:4c0cb$4420fe7f$57cfb322$11394@news.chello.pl...
> Czy majonez sprzedawany w sklepach jest w jakikolwiek sposób badany na
> obecność wirusa H5N1 albo salmonelli??? Obawiam się kupić a stare zapasy
> właśnie się kończą....

Jezuuuu, ludzie juz całkowicie ogłupieli z tą ptasią grypą. Wytrułeś już
okoliczne gołębie i uśpiłeś kota? Paranoja.... myślenie nie boli.

Pozdrawiam,
Akulka

22. Data: 2006-03-22 11:23:13

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> Może to histeria a może i dmuchanie na zimne ale niech szanowni
> grupowicze przypomną sobie sławną sprawę zupek w proszku i konsekwencji z
> tym związanych.... Dlatego pozwoliłem sobie zadać takie pytanie. Firma
> produkująca w/w zupki zdaje się wywinęła się bez żadnych konsekwencji a
> według mnie powinna przestać istnieć.

Dla ścisłości chodzi tu o salmonelę a nie o ptasią grypę. To tylko analogia.
Pozdrawiam.
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

23. Data: 2006-03-22 11:31:34

Temat: Re: Majonez a ptasia grypa (OT)
Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

Dla rozluźnienia:P

1>Grają dwa łabędzie w statki:
Jeden mówi: -H5N1
Drugi: - Trafiony zatopinoy

2>Nadlatuje łabędź z zamiarem osiadnięcia na brzegu stawy i z góry z
rozpartymi skrzydłami krzyczy:
- wieża, wieża, tu H5N1, proszę o zezwolenie na lądowanie.

3>H5 na N1
SZACH MAT

Innych nie pamiętam, ale pełno w necie...:D Słyszałam dziś inny fajny
dowcip, ale nie na temat kulinarii, ani nawet ptasiej grypie więc nie bedę
pisać....:D.

Pozdrawiam,
Akulka

24. Data: 2006-03-22 11:50:33

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kri$ napisał(a) 22/03/2006 12:23:

> Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości
>>

> Dla ścisłości chodzi tu o salmonelę a nie o ptasią grypę. To tylko analogia.
> Pozdrawiam.
> Kri$P

W zupkach była salmonella? Prosiliśmy o szczegóły... Bo jakoś sława tej
sprawy do mnie nie dotarła.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

25. Data: 2006-03-22 13:21:35

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Mar 2006 10:31:49 +0100, "Kri$" <u...@l...com>
wrote:

>Mo?e to histeria a mo?e i dmuchanie na zimne ale niech szanowni grupowicze
>przypomn? sobie s?awn? spraw? zupek w proszku i konsekwencji z tym
>zwi?zanych.... Dlatego pozwoli?em sobie zada? takie pytanie. Firma
>produkuj?ca w/w zupki zdaje si? wywin??a si? bez ?adnych konsekwencji a
>wed?ug mnie powinna przesta? istnie?.
>
>Pozdrawiam
>
>PS nie robi? zapasów na Bóg wie ile czasu. Po prostu mia?em w lodówce
>majonez w litrowym s?oju i ju? si? ko?czy.

A co bylo z zupkami bo ja nietutejsza?
Uznalazm, ze jak napisales o starym zapasie to ten trujacy
bardziej niz co innego, szczegolnie jak wladasz nieczytse
sztucce dos loika, zeby sobie wygrzebac troche tego majoenzu
(znam kogos, kto palcem wyjadal nie dezynfekujac palca miedzy
liznieciami :PP )
jak na moj gust ocet zabije w majonezie wszystko co moze :PP

Pierz
K.T. - starannie opakowana

26. Data: 2006-03-22 13:23:15

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 22 Mar 2006 10:50:59 +0100 I had a dream that Aicha
<b...@m...pl> wrote:
>Ale ginięcie na drogach nie jest zaraźliwe... Choć zazwyczaj powstaje
>w wyniku kontaktu.

Czyli śmierć w wyniku czegoś zaraźliwego jest dużo gorsza, dużo śmiertelniejsza
niż śmierć w wyniku niezaraźliwego wypadku?

--
Grzegorz Janoszka

27. Data: 2006-03-22 13:32:49

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" napisał:

> Czyli śmierć w wyniku czegoś zaraźliwego jest dużo gorsza, dużo
> śmiertelniejsza niż śmierć w wyniku niezaraźliwego wypadku?

Nie, chodziło mi o to, żeby nie porównywać dwóch całkiem innych
kategorii - choroby zakaźnej, która może się przenosić przez choćby
kichnięcie (jak tu już nawet kilka razy było pisane epidemia grypy
hiszpanki prawdopodobnie miała pochodzenie odzwierzęce, a pochłonęła
kilkadziesiąt mln ofiar) z wypadkami, które z definicji są zdarzeniami
pojedynczymi i rzadkimi.

Pozdrawiam - Aicha

--
Dozwolone od lat 18:
http://aicha.opowiadania.org

28. Data: 2006-03-22 15:09:49

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jezuuuu, ludzie juz całkowicie ogłupieli z tą ptasią grypą. Wytrułeś już
> okoliczne gołębie i uśpiłeś kota? Paranoja.... myślenie nie boli.

Mam 10-cio miesięcznego synka i wolę dmuchać na zimne niż by syn miał mnie
znać tylko z fotografii.

PS. mój kot ma się dobrze....

**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

29. Data: 2006-03-22 17:25:56

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Mar 2006 10:50:59 +0100, Waćpanna lub waćpan Aicha, w
wiadomości <news:dvr6ou$b95$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Ale ginięcie na drogach nie jest zaraźliwe... Choć zazwyczaj powstaje
> w wyniku kontaktu.

Ptasia grypa także nie przenosi się z człowieka na człowieka.

--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

30. Data: 2006-03-22 18:22:14

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 10-cio miesięcznego synka i wolę dmuchać na zimne niż by syn miał mnie
> znać tylko z fotografii.

Na razie nie dmuchasz na zimne tylko ulegasz jakiejś narodowej histerii, tej
samej dzięki której przemysł farmaceutyczny wysprzedał wszelkie zapasy
szczepionek na grypę i drogich tabletek dzięki czemu w tym roku będą mieli
cudowne urlopy w ciepłych krajach i nowe mercedesy...:P Ja bym się bała
bardziej tych szczepionek gdzie używa się jako utrwalaczy rtęci i aluminium,
które nie mają szansy zostać wydalone przez organizm i odkładają się w
mózgu - a to czynniki sprzyjające rozwijaniu się np.: choroby Parkinsona i
Alzhaimera.
Człowieku, będziesz się martwił ptasia grypą gdy zdoła zmutować do
przenoszenia się z człowieka na człowieka. Ptasią grypą bardzo trudno się
zarazić i jak dotąd wszelkie przypadki zachorowań były tam gdzie był
bezpośredni kontakt z ptakami (czyt. hodowla drobiu) i to zwłaszcza
zdechłymi - biedne dzieci bawiły się padniętym drobiem na ten przykład.

Pozdrawiam,
Akulka

chwalę zupę Mgdy Bassett!!!!!
Prosta piłka - steki