Majonez a ptasia grypa

31. Data: 2006-03-22 18:40:46

Temat: Re: Majonez a ptasia grypa
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości
news:f2ba3$442168bd$57cfb322$8406@news.chello.pl...
> Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam 10-cio miesięcznego synka i wolę dmuchać na zimne niż by syn miał mnie
> znać tylko z fotografii.

No to - wreszcie - jest dowód jakiś na to, że małe dziecko odmóżdża.
Biedny...

Q.

PS. A z domu to wychodzisz jak Majkel Dżekson? Przecież tyle jest zarazków i
śmiertelnych innych zagrożeń...

32. Data: 2006-03-22 18:48:53

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Q.
>
> PS. A z domu to wychodzisz jak Majkel Dżekson? Przecież tyle jest zarazków

Wydawało mi się że po to jest ta grupa żeby zadawać określone pytania i
spodziewać się ściśle określonych odpowiedzi. Natomiast jeśli uważasz że
jestem jednostką społeczną niegodną do pisania tutaj to proszę bardzo...
spotkajmy się na gruncie nauk ścisłych matematyki lub fizyki i wtedy okaże
się kto jest odmóżdżoną formą istnienia białka....

z wyrazami bez szacunku.....
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

33. Data: 2006-03-22 18:51:39

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy majonez sprzedawany w sklepach jest w jakikolwiek sposób badany na
> obecność wirusa H5N1 albo salmonelli??? Obawiam się kupić a stare zapasy

a od kiedy jest robiony z surowych jajek?

34. Data: 2006-03-22 18:58:52

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> a od kiedy jest robiony z surowych jajek?

Od zawsze ........ chyba że o czymś nie wiem....

http://www.kuchnia.bytow.pl/index.php?menu=czytaj&nr
=3098

http://kuchnia.verusinter.net/przepis.php?NUMER=3098

http://kuchnia.kisa.pl/przepis.php?nr=1&hm=sosy/ma

i wiele wiele więcej........

--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

35. Data: 2006-03-22 19:08:43

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <f2ba3$442168bd$57cfb322$8406@news.chello.pl>,
"Kri$" <u...@l...com> wrote:

> Użytkownik "Akulka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mam 10-cio miesięcznego synka i wolę dmuchać na zimne

po pierwsze majonez przemysłowy robiony jest zwykle bez surowych jaj. Po
drugie ma on odczyn kwaśny. Myśl człowieku.

Władysław

36. Data: 2006-03-22 19:14:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wydawało mi się że po to jest ta grupa żeby zadawać określone pytania i
> spodziewać się ściśle określonych odpowiedzi.

No to wielkie sory kolego, że dostałeś te te "ściśle określone odpowiedzi",
ale tu każdy daje odpowiedzi własne.

> [...]
> tutaj to proszę bardzo... spotkajmy się na gruncie nauk ścisłych
> matematyki lub fizyki i wtedy okaże się kto jest odmóżdżoną formą

A co ma piernik? - zapytam w konwencji tej grupy

37. Data: 2006-03-22 19:15:33

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od zawsze ........ chyba że o czymś nie wiem....

> [...]

Taaa... zwłaszcza te słoikowe. W tych się po prostu surowe jajka przelewają
przez twista...

38. Data: 2006-03-22 19:21:53

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> Dnia Wed, 22 Mar 2006 10:50:59 +0100, Waćpanna lub waćpan Aicha, w
> wiadomości <news:dvr6ou$b95$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Ptasia grypa także nie przenosi się z człowieka na człowieka.

Słyszałaś o pandemii z 1918 roku?
pozdr. Jerzy

39. Data: 2006-03-22 19:22:49

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> po pierwsze majonez przemysłowy robiony jest zwykle bez surowych jaj. Po
> drugie ma on odczyn kwaśny. Myśl człowieku.
>
> Władysław

Człowieku po to zadaję pytanie by otrzymać na nie odpowiedź, po drugie
Człowieku są bakterie i wirusy które potrafią żyć zarówno w środowisku
obojętnym (tych jest najwięcej) jak i w środowisku zasadowym i kwaśnym.
Także wbrew pozorom myślę Człowieku.....

Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

40. Data: 2006-03-22 19:28:28

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kri$" <u...@l...com> napisał w wiadomości

> No to wielkie sory kolego, że dostałeś te te "ściśle określone
> odpowiedzi", ale tu każdy daje odpowiedzi własne.

> A co ma piernik? - zapytam w konwencji tej grupy

A ma i to wiele, gdybyś miał problem z dziedziny matematyki lub fizyki i
zadałbyś pytanie na forum to gwarantuję że nie otrzymałbyś odpowiedzi w
Twoim stylu. To tyle z mojej strony i uważam wątek za skończony.
EOT

Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****