Re: Makarony

1. Data: 2000-01-04 13:28:18

Temat: Re: Makarony
Od: "Agnieszka" <n...@i...wat.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Swidzinski napisał(a) w wiadomości:
<84sm2g$qm$1@sunsite.icm.edu.pl>...
>Troszke po nowym roku, gdy poczulem ssanie w brzusiu pomyslalem sobie, ze
>chetnie zjadlbym jakis szybki, smaczny, nie za ciezki makaron (jakas pasta
>or something). I nagla iluminacja: WIEM, zapostuje na grupe, ktos musi
>przeciez znac fajne przepisy...

Jedna z moich ulubionych past jest penne z pieczarkami i kozim serkiem.

Skladniki:

ok. 40dag pieczarek
czosnek (ile kto lubi - ja daje ok. 4-5 zabkow)
opakowanie polskiego serka koziego (ja uzywam tego w postaci mazi)
natka pietruszki
oliwa
maslo
parmezan
makaron wloski
cebula (2-4, w zaleznosci od wielkosci)

Cebyle kroje drobno i na malym ogniu (na oliwie z maslem) powoli dusze do
zbrazowienia. Zdejmuje cebule z patelni, dolewam do niej oliwy i dusze
pieczarki. Dodaje do nich zbrazowiona cebulke, chwile dusze, a nastepnie
daje 2 lyzki posiekanej natki. Po krotkiej chwili zdejmuje z ognia,
przekladam na ugotowany makaron, dodaje kozi serek, delikatnie mieszam,
posypuje parmezanem i gotowe.

Pozdrawiam,
Agnieszka