Makłowicz niedzielny

1. Data: 2003-04-07 11:21:10

Temat: Makłowicz niedzielny
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglądaliście?
No te gołąbki to miodzio po prostu, aż mi ślinka ciekła przed telewizorem.

Nie spisałam proporcji, ale pamiętam składniki i na pewno zrobię, zresztą
gołąbki zawsze robię "na oko".
Tylko mam pytanie: Gdzie w stolicy dostać liście winogron? i w jakiej to
będzie postaci - serio, nie wiem - świeże, mrożone, z lekka ususzone? Wiem,
że trzeba je "sparzyć" trochę we wrzątku prawie dokładnie tak, jak się robi
kapustę (tak Makłowicz robił).

Na odpowiedzi czeka niecierpliwie

(allle będzie obiad w następny weekend ;))

1. Data: 2003-04-07 11:42:09

Temat: Re: Makłowicz niedzielny
Od: "slonko" <slonk0[NIESPAMUJ]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko mam pytanie: Gdzie w stolicy dostać liście winogron? i w jakiej to
> będzie postaci - serio, nie wiem - świeże, mrożone, z lekka ususzone?

Mysle, ze w Polsce raczej nie sprzedaja lisci winogron. Moja mama robila
takie golabki i uzywala lisci zerwanych prosto ze sciany domu (caly dom jest
porosniety winogronem). A tak przy okazji polecam dodanie lisci winogron do
kiszenia ogorkow - zupelnie inny smak. No ale liscie to dopiero wczesna
jesienia, wiec chyba bedziesz musiala poczekac...

Magda-Slonko(Wroclaw)

1. Data: 2003-04-07 12:12:22

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kiszenia ogorkow - zupelnie inny smak. No ale liscie to dopiero wczesna
> jesienia, wiec chyba bedziesz musiala poczekac...

no nie załamuj mnie...
a we Wrocławiu nawet na Hali Targowej nie ma? tam są rośliny wszelkie typu
świeża mięta i bazylia. Może jakby będę na święta, to może da się kupić...

1. Data: 2003-04-07 12:13:21

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kinga Macyszyn " wrote:

> no nie załamuj mnie...
> a we Wrocławiu nawet na Hali Targowej nie ma? tam są rośliny wszelkie
> typu świeża mięta i bazylia. Może jakby będę na święta, to może da
> się kupić...

W Poznaniu są - takei w słoikach, są one w całosci, ale nei wiem xzy są
marynowane czy np w oliwie. W niektorych marketach n apólkach z egzotycznym
jedzeniem, przyprawami itp.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-07 12:19:13

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Poznaniu są - takei w słoikach, są one w całosci, ale nei wiem xzy są
> marynowane czy np w oliwie. W niektorych marketach n apólkach z
egzotycznym
> jedzeniem, przyprawami itp.

a w których?
to poszukam w stolycy - mam najbliżej Tesco, Auchan, Carrefour i Leclerc.
Może da radę... :)

Ale może ktoś kupował i wie
pliiiizzzzzz....
kto oglądał ten wie, czemu mi ślina leci....

1. Data: 2003-04-07 12:22:50

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kinga Macyszyn " wrote:

> a w których?
> to poszukam w stolycy - mam najbliżej Tesco, Auchan, Carrefour i
> Leclerc. Może da radę... :)

w P-niu w PiP - ie, ale popatrz, moze w ktoryms z tych znajdziesz,
bo ja w tych dwóch pierwszych nei rozglądałam sie za liscmi,
a 2 ostatnich w p-niu ani widu ani słychu :)

1. Data: 2003-04-07 12:37:24

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w P-niu w PiP - ie, ale popatrz, moze w ktoryms z tych znajdziesz,
> bo ja w tych dwóch pierwszych nei rozglądałam sie za liscmi,
> a 2 ostatnich w p-niu ani widu ani słychu :)

Co to PiP? coś jak Społem?
Słoniocy...
Ostatecznie mam psiapsiółę w Poznaniu, jak trzeba to słoiczek wyśle i kupi,
tylko kto mi powie, czy takie liście w zalewie, to się do gołąbków nadają??

"Just one year of love
is better a lifetime alone" [Freddie Mercury]

1. Data: 2003-04-07 12:40:14

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kinga Macyszyn " wrote:

> Co to PiP? coś jak Społem?

Piotr i Paweł, takie mniejsze markety obfitujące w rzezcy sprowadzane z
zagranicy i takie sporo droższe. Kopalnia wszelakich łakoci i innych
smacznych kuchennych ingrediencji.

1. Data: 2003-04-07 14:02:57

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> napisał w
wiadomości news:b6rms5$68q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
Wiem,
> że trzeba je "sparzyć" trochę we wrzątku prawie dokładnie tak, jak się
W Krakowie jest taki sklepik "U Wlocha" i tam sa miedzy innymi liscie
winogron. Wygladaly jakby sie nadawaly na golabki i z rozmowy w tym sklepiku
wynikalo ze wlasnie do tego sa. Nie patrzylam na cene ale jesli trzeba moge
sprawdzic. Skoro taki sklepik jest w Krakowie pewnie jest tez w stolicy. :-)
Kropelka

1. Data: 2003-04-07 15:01:50

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...box43.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
moge
> sprawdzic. Skoro taki sklepik jest w Krakowie pewnie jest tez w stolicy.
:-)

Dzięki :)
Wrzuciłam też na pl.regionalne.warszawa. Może ktoś będzie wiedział :)

Menu chrzest
(P) andruty - masa i pytanie...
Dzien wczesniej...
Reniferzyna