Makowe cos z puszki

1. Data: 2001-11-22 23:18:16

Temat: Makowe cos z puszki
Od: "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otworzyłam tę puszkę (masa makowa z bakaliami
firmy Prospona)
bo Ramzes mnie troszkę zmotywował ....

i ku swojemu przerażeniu odkryłam
że ona zaolejkowana jest
olejkiem bueeeeee
migdabueeeeełowym
i teraz wszystko muszę wyrzucić.
Albo coś zrobić, żeby ten posmak bueeeee .....
zabić.
Czekam na porady - pilne !!

Z rozpaczy wyprodukowałam masę naleśników
- wszystkie się udały, a do nich nadzienie
RUSKIE !! (zaraz ktoś wrzaśnie ... ;-))
w ilościach przemysłowych.
Jutro idę z nimi na noszoną kolację.
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2001-11-23 00:05:13

Temat: Re: Makowe cos z puszki PRECZ Z OLEJKIM MIGDALOWYM !!!
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

!
Zowisia <z...@n...spam.poczta.onet.pl> a écrit dans le message :
9tk18j$jca$...@n...onet.pl...
> [...]
> Czekam na porady - pilne !!
>
> Z rozpaczy wyprodukowałam masę naleśników
> - wszystkie się udały, a do nich nadzienie

to wez tysz ten olejek z makiem...
(ja Cie rozumiem)

Ewcia
--
Niesz

1. Data: 2001-11-23 07:29:01

Temat: Re: Makowe cos z puszki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>i ku swojemu przera?eniu odkry?am
>?e ona zaolejkowana jest
>olejkiem bueeeeee
>migdabueeeee?owym
>i teraz wszystko musz? wyrzuci?.
>Albo co? zrobi?, ?eby ten posmak bueeeee .....
>zabi?.
>Czekam na porady - pilne !!
>
>Z rozpaczy wyprodukowa?am mas? nale?ników
>- wszystkie si? uda?y, a do nich nadzienie
>RUSKIE !! (zaraz kto? wrza?nie ... ;-))
>w ilo?ciach przemys?owych.
>Jutro id? z nimi na noszon? kolacj?.
>:))

to zanies i ten mak, jako pomylke mlodosci...

moze go odpowietrzyc i zadac kontrastowego olejku?? rumowy???
waniliowy????? albo po prostu wpadnij mi tu zaraz, juz ja
wyprobuje czy taki on migdalowy..;)
Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-23 10:01:24

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z rozpaczy wyprodukowałam masę naleśników
> - wszystkie się udały, a do nich nadzienie
> [...]

Hej!!
A gdybyś go włożyła do mleka i potem dobrze odsączyła? Spróbuj, przecież
inaczej i tak wywalisz.
Powiedz mi tylko czy dobrze zmielony i czy bardzo intensywny ten zapach?
Pozdrawiam współczujący Ramzes.

1. Data: 2001-11-23 10:06:13

Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości

> Powiedz mi tylko czy dobrze zmielony i czy bardzo intensywny ten zapach?

Hejeczka;-)))

Też kupowałam taki mak, tylko nie jestem przekonana czy tej firmy, zapach
migdałów był oszałamiający, mak dobrze zmielony i straszliwie słodki, sam
nie nadawał się do niczego, ale jako dodatek do zwykłego maku uszedł;-)

Pozdrawiam,

Kaliope

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-11-23 10:13:30

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaliope <k...@p...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisała:
> [...]
> migdałów był oszałamiający, mak dobrze zmielony i straszliwie słodki, sam
> nie nadawał się do niczego, ale jako dodatek do zwykłego maku uszedł;-)

O wlasnie, to jest naprawde dobry pomysl!
Trzeba ten przearomatyzowany mak polaczyc z wieksza iloscia zwyklego
zmielonego maku i ... upiec kilka makowcow ;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2001-11-23 11:15:09

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilla <l...@f...krasnik.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9tl7fv$fud$...@n...lublin.pl...

> [...]
> Trzeba ten przearomatyzowany mak polaczyc z wieksza iloscia zwyklego
> zmielonego maku i ... upiec kilka makowcow ;-)

Ja bym nie byla taka optymistka. To pseudomigdalowe chemiczne paskudztwo
jest nie do zabicia. Ja wyczuje nawet sladowe ilosci, dlatego nie moge
przelknac kupnych wyrobow makowych. Swoja droga to zastanawiam sie nieraz co
kaze producentom tego uzywac, kto wymyslil ze wszystko makowe koniecznie
trzeba tym popsuc?! To istna plaga, wszystkie cukiernie i fabryki slodyczy
jakby sie zmowily, jakby producenci olejku migdalowego stali nad nimi z
karabinami i nie odpuscili dopoki sluszna porcja tegoz w maku nie
wyladuje...;o(
Jedyna rada na porzadny makowiec to zrobic mak samodzielnie, szkoda pieniedzy na byle
co, a robota pt. co z tym fantem zrobic i tak zabierze stosowna ilosc czasu.
Przypominam sie niesmialo z moim przepisem na makowiec, w ktorym sa tylko dobre
rzeczy.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-11-23 12:42:30

Temat: Odp: Makowe cos z puszki
Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Z rozpaczy wyprodukowałam masę naleśników
> - wszystkie się udały, a do nich nadzienie
> [...]

WRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!
zapraszam do Szczecina bo skoro bedziesz je nosic to moglabys i mi
przyniesc!

pozdrawiam
Mechcia

1. Data: 2001-11-23 13:14:22

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
stosowna ilosc czasu. Przypominam sie niesmialo z moim przepisem na
makowiec, w ktorym sa tylko dobre rzeczy.

nie chcialbym sie wychylac za bardzo ale na mojej stronie masz przepis nie
tylko na makowiec, ale i orzechowiec w ktorym nie ma zadnych olejkow
migdalowych bo sama ich nie znosze.

http://skrzacik.mega.com.pl/archiwum.html

skrzacik

1. Data: 2001-11-23 13:30:23

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przypominam sie niesmialo z moim przepisem na makowiec, w ktorym sa tylko
dobre rzeczy.

A ja mogę dodać, że nie tylko tort czekoladowy ale i makowiec wg przepisu
Agatki jest smakowity ;-))

pozdrawiam
Basia

Siedzi flądra w mule
Spotkał kucharz krokodyla
KREM Z MANNEJ
jeszcze raz red curry
Jakie ciastka do wyjadania czekoladowego fondue?