Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]

Data: 2010-11-10 11:14:53
Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
Od: "witrak()" <w...@h...com>

Jan Werbinski wrote:
> Użytkownik "witrak()" <w...@h...com> napisał w wiadomości

> Podpisy się wycina zgodnie z netykietą, której chcesz uczyć trollu.

Generalnie każdy powinien rozumieć zasady, gdy się na nie
powołuje. Nie wycina się *niczego* z czym się polemizuje, albo co
się ocenia, czy krytykuje.
Pisząc o nieprzedstawianiu się po wycięciu mojego podpisu,
sugerowałeś, że nie podpisałem postu.

A przy okazji - na tej samej zasadzie, mógłbym się wyśmiewać z
Twojego pseudonimu...

EOT

witrak()