Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

Data: 2006-07-24 14:49:06
Temat: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Od: "ewka" <e...@p...onet.pl>

Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:ea2kj8$qnk$1@inews.gazeta.pl...

> Przy tak powaznej nadwadze, dieta optymalna moze pomoc. Pisze absolutnie
> serio.
>
> Na tej grupie postuje osoba o nicku Andy, ktory dzieki tej diecie i
> intensywnym cwiczenom wytrzymalosciowym, pozbyl sie poteznej nadwagi.

Tylko szkopul w tym, ze kazdy czlowiek ma inne geny i inaczej reaguje na
rozne rzeczy, w tym tez na diete. Wiec to, ze ktos tam zchudl dzieki diecie
optymalniej nie znaczy, ze kazdy w ten sposob schudnie. Co nie znaczy, ze
akurat z tym przypadku nie pomoze, ale tez nie ma gwarancji zadnej.

Takimi przypadkami najlepiej zajmuja sie centra medycyny estetycznej. W
takich osrodkach po zrobieniu dokladnych badan lekarze i dietetycy ustalaja
najlepsza dla danego pacjenta diete i prowadza jednoczesnie obserwacje
pacjenta. Do tego zalecaja, jakie cwiczenia i w jakim tempie wykonywac, tak
by wszystko bylo bezpieczne dla zdrowia.
Bo nie sztuka na wlasna reke probowac cud diet i podupasc na zdrowiu.

--
pozdr,
ewka