Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

Data: 2006-07-24 16:43:30
Temat: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Od: "andy" <c...@g...com>

Jeff napisał(a):
> [...]

Witam. Tutaj sie mylisz. W DO odchudzanie oraz inne niezwykle korzystne
zmiany w zdrowiu czlowieka sa nastepstwem prawidlowego zasilania
organizmu we wlasciwe skladniki pokarmowe - najlepsze bialko i
najlepsze tluszcze. Jak moze byc chory mozg, ktory wierzy, ze od
tluszczu mozna utyc. W tym przypadku swinie nalezalo by dla
prawidlowego tuczu skarmiac smalcem i maslem, a przeciez stosuje sie
glownie parowane ziemniaki czyli cukrowce. Opowiedzial bym Ci o mojej
siostrze z Kanady ktora te same pierdoly opowiadala o genach itp
bzdetach lecz to dluga historia.

Zwykla banda oszustow, tak jak w klinice Anny

> Niemniej jednak w przpadku powaznej otylosci, takiej jaka mial Andy czy o
> ktorej pisze Krzysztof, dieta optymalna jest bardzo dobrym rozwiazaniem,
> szczegolnie w fazie poczatkowej, kiedy czlowiek musi w miare szybko pozbyc sie
> tego balastu ktory uniemozliwia mu normalne funkcjonowanie.
> (warto przed i w tarkcie diety zrobic niezbedne biochemiczne badania).

Tak, ponad 6 lat temu mialem 30 kg nadwagi, o innych chorobach nie
wspomne, teraz jestem szczuplym, zdrowym, facetem w sile wieku,
którego wydolnosc organizmu zaskoczyla by z pewnoscia tych, majacych
przewaznie problemy z wlasna plcia i napedzanych roznymi uzywkami,
wymoczkow na jarskim zarciu. Ale wybor przeciez bedzie nalezal do
ciebie. Posluchasz Anne...Jeffa, Arego i innych pracownikow naukowych i
padniesz na zawał, raka itp tak w okolicach 50-tki i tylko zadasz
sobie pytanie: Dlaczego ja? Dlaczego mi to sie przetrafilo, przecież
jadlam warzywa i owoce i sluchalam mojego lekarza.

> Dieta optymalna to wlasnie umozliwia. Ponadto poniewaz efekty widac bardzo
> szybko, to dlatego jest ona wartosciowa pod wzgledem psychologicznym dla
> osoby ktora ma problemy z nadwaga.

Ale bzdety Anno

> A oferta proponowana przez Andy, spelnia wspaniale wszystkie te kryteria.
> (a te jego orginalne poglady, moga stanowic dodatkowa atrakcje w trakcie
> terapii odchudzajacej, bo sa przezabawne:)

Dzieki za reklame, w Toronto zaprosze cie na drinka. Musze jednak
przyznac, ze duzo lepszy rynek jest w Stanach, tam to ci dopiero
grubasow na jarskim jedzeniu. A klientow w ameryce mam juz sporo, w
Kandzie tez. I tu cie boli Anno.

> - leczy ona przyczynowo wszystkie choroby
> - jest to dieta optymalna dla kazdego czlowieka
> - pozwala na z_OPTY_malizowanie pracy umyslu czlowieka
> - doprowadzi do naprawy swiata
> - umozliwi pozbycie sie nadwagi kazdemu, bez wyjatku czlowiekowi

Po kazdym z newsow takich jak wojna, zamach terrorystyczny, pedofilia
mowi sie w mediach ze swiat zwariowal i ze jest to prawdziwe pieklo na
ziemi. Nie mowi sie ze 95% populacji ludzkiej zre pasze dla bydla. A to
jest wlasnie przyczyna.