Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(

From: Gosia Plitmik <p...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Mam 150kg i czuję się coraz gorzej ;-(
Date: Tue, 25 Jul 2006 09:16:14 +0200

Krzys1972 napisał(a):

> Chciałbym się poddać jakiemuś profesjonaliście, dietetykowi lub komuś innego
> który pomoże mi skutecznie pozbyć się tego kalectwa.

Moja kolezanka chodzi do dietetyka w Medicawerze na ul Beniowskiego.
Wyglada na to, ze chudnie i babka podobno sensowna;-)Daj sobie spokój z
dietami idz do lekarza pzrebadaj się.Zrób wyniki i oddaj sie pod opieke
specjalisty, a nie szarlatanów;-)Aaa, na grupie psd jest Apimka, z tego
co wiem tez chodzi gdzies do dietetyka w 3 miescie i tez bardzo ładnie
schudła.

--

Gosia