Re: Mam 18 lat i problem.. co zrobić.

From: "o3" <d...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Mam 18 lat i problem.. co zrobić.
Date: Tue, 31 Dec 2002 14:06:08 +0100

> Zazdroszcze Ci ojca, inteligentny, z kasa, , wie, jak skusic mlodsze
> kobiety... dlaczego tak zle go oceniasz? Zdrada malzenska i rozbicie
rodziny
> to powazna sprawa, ale to chyba nie wszystko co w zyciu zrobil? Kim dla
> Ciebie jest ojciec ?
> Pisanie do tej pani raczej nic Ci nie da, sproboj raczej zrozumiec, co
jest
> przyczyna tego stanu rzeczy.Czytanie korespondencji bedzie dla ciebie
> trucizna duszy, bo juz nie ufasz mu.
> "Na pastwe losu"... chyba to przesada, porozmawiaj powaznie z reszta
> [...]

Witam.
Ojca źle oceniam tylko w kwestii kochanki. To nie jest fair, bo Jej napisał,
że my o wszystkim wiemy, a my nie wiedzieliśmy o niczym!
Ojciec dla mnie jest autorytetem, cenię w Nim doskonałą charyzmę,
a także zdolność do przemówień, inteligencję oraz znajomość psychologii.
Przyczyną tego stanu rzeczy jest prawdopodobnie znudzenie się mamą.
Przeczytałem 3 listy (internetowe) bo więcej nie ma. Z tych listów
dowiedziałem się tyle, że mi wystarcza na długo, listy te pisał po rozstaniu
się z kochanką a przed następnym połączeniem się z nią. Jego rozstroje itd.
Rozmawiam z resztą rodziny na ten temat a konkretnie to tylko z siostrą.

pozdrawiam i dziękuję za wypowiedź