Mam osobliwy problem

11. Data: 2005-01-14 08:07:20

Temat: Re: Mam osobliwy problem
Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):

> dobrze ,że nie tłumaczyła tego ze słuchu bo mogłyby wyjść lepsze kwiatki :))

Wersja tłumaczenia jakby nie moja (Twój Styl bodajże czerwiec'2004)
Fakt ze sluchu mogłoby być ciekawiej ale trzeba byloby walić w pysk.
michalina

12. Data: 2005-01-14 08:23:21

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

> Wersja tłumaczenia jakby nie moja (Twój Styl bodajże czerwiec'2004)
> Fakt ze sluchu mogłoby być ciekawiej ale trzeba byloby walić w pysk.
> michalina

Daj spokój, ci koledzy czytają grupę żeby się ponabijać z innych ;( zawsze
wydawało mi się ze fakt zgromadzenia , przyswojenia jakieś wiedzy czyni
człowieka mądrzejszym , ale jak widać są wyjątki potwierdzające regułę ;)

Slawek

13. Data: 2005-01-14 09:21:43

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):
zawsze
> wydawało mi się ze fakt zgromadzenia , przyswojenia jakieś wiedzy czyni
> człowieka mądrzejszym ,

Święte słowa. Mam nadzieję zaliczać się do TEJ grupy

ale jak widać są wyjątki potwierdzające regułę ;)

> Slawek

pozdrawiam
michalina

14. Data: 2005-01-14 16:06:57

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

"michalina27" <m...@v...pl> wrote in message
> Odkąd przeszłam na diete plaż południowych (bez chleba, mąki, słodycvzy,
> kasz, ryżu, ziemnaków)

hmmm, a na plazach poludnia nie jedza wymienionych wyzej produktow?

eulalka

15. Data: 2005-01-15 05:24:44

Od: Wojtek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> A poszukaj sobie pod "south beach diet".
> BTW: nie usmialem sie tak od czasu "diety szweckiej".

Uczynny czlowieku. O ile sobie przypominam, to zadalem pytanie osobie o
nicku Michalina 27.
Od osoby o tym nicku oczekiwalem odpowiedzi.
Oczywiscie jest to ogolnie dostepna grupa dyskusyjna. Wlaczenie sie osob
trzecich jest mile widziane tak dlugo jak ten "trzeci" wykazuje sie
odrobina kultury i wnosi cos konstruktywnego.
Kazdy kto korzysta z internetu wie o istnieniu wyszukiwarek. Czasami z
roznych powodow wydaje sie koniecznym uzyskanie czegos wiecej niz
wyszukiwarka moze dostarczyc. Dlatego ludzie zadaja pytania.
Twoj glos w dyskusji nie tylko nie daje odpowiedzi na pytanie, ale
wskazuje ze jestes niegrzeczny i niewychowany. Po prostu brak Ci
kultury.
Nie majac nic do powiedzenia, wypisujesz bezwartosciowe uwagi. Innymi
slowy marnujesz czas swoj i czytajacych.
Moze zamiast wegetowac przed monitorew wyjdz na zewnatrz i zobacz jak
wyglada zycie.
Poznaj ludzi, znajdz przyjaciela. W ostatecznosci kup sobie jakiegos
zwierzaka, zebys mial do kogo usta otworzyc. Posluchaj mojej rady bo
czas ktory zmarnowales juz nigdy nie wroci.
Pozdrawiam,w.

16. Data: 2005-01-15 07:47:19

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek w wiadomości news:41E943B3.35B47018@wp.pl pisze:

[ciach]

Troche przydlugie, nudne i nazbyt osobiste to twoje tlumaczenie wlasnego
lenistwa. Plonk.

17. Data: 2005-01-15 13:20:46

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):

> [...]

Witam, rzeczywiście czepianie się mnie zupelnie mnie zniecheciło do
odpowiedzi, ale przecież to nie pytajacy byl żle wychowany.
Ad rem.
Problem znam z autopsji. Przebadalam sie od stóp do głowy i jestem
zdrowa jak koń. Moj wlasny lekarz rozumiejac problem sprawdził wszystko
i w zasadzie przyczyna jest nieznana, aczkolwiek jak wiesz wyjatkowo
utrudniająca zycie. Znaleziono nawet jednostke chorobową jako zespół
jelita drażliwego, tylko niewiele z tego wynika. Leki poza niszczeniem
wątroby niewiele pomagaly. Miałam sporo kilogramów w nadmiarze kiedy
przeczytałam artykuł w Twoim Stylu o diecie South Beach wymaślonej i
sprawdzonej przez 15 lat przez amerykanskiego kardiologa. Zaintrygował
mnie tym, że nie wymagał rzadnego liczenia kalorii i opowiadał (w co nie
bardzo wierzylam), że przechodzi ochota na słodycze. U mnie
najprawdopodobniej cukier jest przyczyną kłopotów natury gastrycznej.
Ponieważ wszystko co tam napisane miało sens zaczęłam sie stosować do
ogólnych ram diety, ale bez przesady.
Po tygodniu zauważyłam, że problemy z żolądkiem zniknęły wraz z 2 kg.
To byla zacheta. Jestem po 5 miesiacach stosowania mam 14 kg mniej i
święty spokój jest chodzi o "nasz" problem. Nie przestrzegam diety
rygorystycznie tzn. jak jest impreza to jadam nawet ciasta, ale
przyzwyczaiłam rodzinę, że ziemniaków, kasz, ryżu, makaronów nie jadam i
nawet na proszonym obiedzie dostaję mięso i surówki bez dodatków.
Pierwsze dwa tygodnie (pierwszy etap) diety, (podzielonej na trzy
etapy) proponowałam bym wykonać dosłownie. Potem aranżacje dozwolone, co
najwyżej poziom gubienia kilogramów powolniejszy, ale co najwazniejsze
mogę się ruszać z domu bez strachu.
Pozdrawiam
michalina

18. Data: 2005-01-17 04:23:58

Od: Wojtek <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

michalina27 wrote:

> [...]
> Ad rem.
> Problem znam z autopsji. .............................

Dzieki za osobiste podejscie do sprawy. Na sobie przekonalem sie, ze bez
tego typu osobistych "na zywo" opinii i przykladow, trudno jest zrobic
wlasciwy wybor diety.

PS. Ah! Nie masz powodow zeby sie zniechecac. Z tych postow jakie sciagnalem
(mozliwe ze nie sciagnalem wszystkich) wynika, ze to mnie sie czepial jakis
czlowieczek bez zycia prywatnego.
Moze kiedys widzialas taka mala wscieklizne (ratlerek) na nozkach jak
zapaleczki. Charakterystyczna cecha tej rasy jest ujadanie bez celu i
przyczyny na wszystko co znajdzie sie w zasiegu wzroku. Jedyna rada to
kopniakiem poslac wscieklizne w powietrze.
Z tego co widze, to on jest jak ratlerek. Jedno kopniecie niczego go nie
nauczylo i ujadajac wraca po drugiego kopa.

I jeszcze raz PS;
:-) tak naprawde to nie kopie zwierzat,nawet ujadajacych jak wsciekle
ratlerkow.

Pozdrawiam,voo

19. Data: 2005-01-17 07:39:09

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> I jeszcze raz PS;
> :-) tak naprawde to nie kopie zwierzat,nawet ujadajacych jak wsciekle

czy poza uwagami osobistymi jestes w stanie pisac coś na temat grupy?? czy
bedziesz nadal wylewał w każdym poscie gorycz i frustracje??
od marcina dostałeś informacje na temat poprawnej nazwy diety ,ale jak
widac nie skorzystałeś z niej bo wolałes potrollowac
personalnie,wypuszczając na grupe posty ze swojimi zalami do swiata.
a teraz zeby nie było OT :
moze twoej problemy z dietą i wagą maja charakter emocjonalnyprzez to,ze
zajadasz swoje problemy emocjonalne zamiast wyładować swoje negatywne emocje
w bardziej pozytecznej dziedzinie

Dieta.
Dieta zeby przytyc
co zrobić by przytyć?