Mam takie skladniki do salatki jaki sos/dressing do tego?

1. Data: 2007-09-11 09:08:16

Temat: Mam takie skladniki do salatki jaki sos/dressing do tego?
Od: "topek " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
wymyslilem sobie salatke skladajaca sie z:
salaty lodowej
rucoli
smazonej i pokrojonej piersi kurczaka/indyka
feta
pomidor koktajlowy (ten maly)

Jaki do tego zgrabny, pasujacy dressing zrobic?
Jakies pomysly? Do tej pory mieszkalem olej z orzechow wloskich z lightowa
odmiana balsamico (taka rozowa, nie wiem jak to sie nazywa :) sola pieprzem.
Dobre ale chcialbym jakiegos nowego sprobowac :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

2. Data: 2007-09-11 10:42:15

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

topek wrote, On 2007-09-11 11:08:
> [...]
> odmiana balsamico (taka rozowa, nie wiem jak to sie nazywa :) sola pieprzem.
> Dobre ale chcialbym jakiegos nowego sprobowac :)
sos czosnkowy: w równych porcjach majonez, gęstą śmietanę i mleko (sos
musi być dość rzadki). Do tego świeży, zmiażdżony czosnek, sól, pieprz.
agg

3. Data: 2007-09-11 11:47:47

Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sos czosnkowy: w r=F3wnych porcjach majonez, g=EAst=B1 =B6mietan=EA i mle=
> ko (sos=20
> musi by=E6 do=B6=E6 rzadki). Do tego =B6wie=BFy, zmia=BFd=BFony czosnek, =
> s=F3l, pieprz.
A ile tego czosnku zeby kapcia nie bylo w buzi? Uwielbiam czosnek, ale jak
przesadze jest nieprzyjemnie w buzi i glowa czasami boli.
Na poczatek dam maly zabek czsonku :)

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

4. Data: 2007-09-12 07:51:26

Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

topek wrote, On 2007-09-11 13:47:
> A ile tego czosnku zeby kapcia nie bylo w buzi? Uwielbiam czosnek, ale jak
> przesadze jest nieprzyjemnie w buzi i glowa czasami boli.
> Na poczatek dam maly zabek czsonku :)
a wszystko zależy ile sosu zrobisz, ja czosnek lubię i do jednej michy
sałatki daję 2-3 ząbki.
agg

5. Data: 2007-09-26 08:11:56

Od: "topek " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak
> a wszystko zale=BFy ile sosu zrobisz, ja czosnek lubi=EA i do jednej mich=
> y=20
> sa=B3atki daj=EA 2-3 z=B1bki.
Witaj,
dziekuje Ci bardzo bo sosik wyszedl przedni :)
dzis znow robie sobie taka salatke. Lecker... :>

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

Pomidory i takie tam...
Co zrobic z malymi maslakami
Re: Czym doczyścić szybę piekanika