Re: Mamona

Data: 2002-09-21 19:26:03
Temat: Re: Mamona
Od: Marsel <M...@p...onet.pl>

w art. <d...@4...com>,
szanowny kol. Amnesiac pisze, ze:
<...>

> tylko są "warunkiem bezpieczeństwa". Niejedynym oczywiście. Mimo to,
> istnienie tego warunku denerwuje mnie :-)
<...>
> co - z braku lepszego określenia - nazwę możliwością_dobrego_życia.
> Aspiracje człowieka sięgają przecież dalej niż zwykłe zapewnienie
> sobie bezpieczeństwa. No, a te możliwości_dobrego_życia niestety jakoś
> tam są pozytywnie skorelowane ze stanem gotówki.

tak, zwlaszcza ze na te aspiracje nie pozostaje juz czasu...

No dobrze,
nie wazne jak to nazwiesz,
chodzi o poczucie bezpieczenistwa -> stabilizacje,

Jeslsi $ jednym ze skladnikow, to co jakie pozostale?

Moze nalezaloby je wszystkie lepiej zbalansowac zamiast slepo pedzic za
najlatwiejszym (w odbiorze) ?
(co zreszta wiadomo ze nie prowadzi do upragnionego celu, a do piekla)

<...>

--
Marsel