Manifest Breivika

171. Data: 2020-09-28 06:41:16

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-27 13:50, trybun wrote:

> Ale przecie nic gorszego Polakom nigdy się nie trafiało niż te ciągłe
> samozwańcze "elity".  Skutek z tego taki że nadal nie jesteśmy wolni i
> suwereni, XXIwiek a państwo nadal słabe i zacofane  bez gospodarki, bez
> perspektyw, bez wizji na przyszłość.
>
> Niestety, nic nie wskazuje aby w najbliższym czasie mogło coś się
> zmienić na lepsze.

Niestety... moze byc tylko gorzej...!

Pierwsza Gwardyjska do Bialorusi wjechala:

Bartosiak o zajęciu Białorusi przez Rosję 2020

https://www.youtube.com/watch?v=vdfUghel-2s 9:15

172. Data: 2020-09-28 07:16:04

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/09/2020 o 05:36, Stefania Harper pisze:

> Moze, Czaskoski ciem zaprosi... tylko musisz nogi ogolic...!

nie nie nie, nie zamierzam wchodzic w kontakt z toba, popros kogos innego
--
gazebo

173. Data: 2020-09-28 13:16:57

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28.09.2020 o 06:41, Stefania Harper pisze:

> Niestety... moze byc tylko gorzej...!
>
> Pierwsza Gwardyjska do Bialorusi wjechala:
>
> Bartosiak o zajęciu Białorusi przez Rosję 2020
>
> https://www.youtube.com/watch?v=vdfUghel-2s   9:15

Jeżeli chodzi o kreowanie tych 'elit" to zdaje się że faktycznie może
być tylko gorzej. Porządny Polak nie ma najmniejszych szans aby
zaistnieć i rozpędzić na cztery wiatry to destruktywne towarzystwo które
od dłuższego czasu zabawia się w władców.

Jak dla mnie większym zagrożeniem dla kraju są jankesi a nie to co tam
Putin z Łukaszenką sobie kombinują.

174. Data: 2020-09-29 23:28:02

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-28 07:16, gazebo wrote:

> nie nie nie, nie zamierzam wchodzic w kontakt z toba, popros kogos innego

//moze, towarzyszka 'ambasadora' ciem zaprosi...?

https://youtu.be/z0oPMx-8a0I?t=102

//chyba, ze jom wczesniej odwolajom...?

175. Data: 2020-09-29 23:40:52

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-28 13:16, trybun wrote:

> [...]
> od dłuższego czasu zabawia się w władców.
>
> Jak dla mnie większym zagrożeniem dla kraju są jankesi a nie to co tam

To wiadomo... nie jest latwo panstwom srednim byc suwerennymi, gdy majom
somsiadow ktorzy prowadzom wyraznie rewizjonistycznom polityke.
Przypuszczam, ze ci tam na wschodzie nic nowego nie wymyslili, ponad to,
jak by tu przejonc zarzad nad czyimis srodkami produkcji, tak by znow
decydowac o tzw. 'zawlaszczaniu_produktu_spolecznego'...

Mysle, ze tym razem chodzi o dobra zgromadzone na zachodzie Europy... w
Polnocnej Nadrenii Westfalii, Zaglembiu Ruhry, czy Bawarii...!

//no bo na Polske, to by im siem nie oplacalo napadac... same klopoty by
tylko z tego mieli i zadnej realnej korzysci...!

176. Data: 2020-09-30 18:27:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/09/2020 o 22:28, Stefania Harper pisze:

> //moze, towarzyszka 'ambasadora' ciem zaprosi...?

masz pecha, nie jestes mile widziany/a, nikt nie lubi krypto chuj wi co

--
gazebo

177. Data: 2020-09-30 23:55:47

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-30 18:27, gazebo wrote:

> masz pecha, nie jestes mile widziany/a, nikt nie lubi krypto chuj wi co

https://youtu.be/z0oPMx-8a0I?t=102

//ale, musisz przyznac, ze bardzo podobna do frau chemikerinnen...!

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f1/
Catherine_II_by_J.B.Lampi_%281780s%2C_Kunsthistorisc
hes_Museum%29.jpg

https://tiny.pl/7lqg3

178. Data: 2020-10-01 00:13:45

Od: Stefania Harper <s...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-09-30 18:27, gazebo wrote:

> nikt nie lubi krypto chuj wi co

//i nie mow tego publicznie, bo levaki pomyslom zes homofob...!

179. Data: 2020-10-01 12:51:33

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.09.2020 o 23:40, Stefania Harper pisze:

> [...]
>
> //no bo na Polske, to by im siem nie oplacalo napadac... same klopoty
> by tylko z tego mieli i zadnej realnej korzysci...!

Ano nie jest, jednak wydaje mi się że nie musimy aż tak ostentacyjnie
demonstrować podległości interesom imperialisty. To jeden ze środków do
tego aby  sąsiedzi przestali patrzeć na nas jak na wroga.

Na Zachodzie nie ma żadnych dóbr, jest tylko do granic możliwości
wyjałowiona ziemia, na której z samej siebie już chyba nic oprócz
chwastów nie jest w stanie wyrosnąć. Przemysł, czyli fabryki to nie coś
na czym można by opierać potencjalne zdobycze wojenne.. A teraz odwróćmy
sytuację - cały wschód Europy i dalej to naprawdę coś na co można by
sobie ostrzyć zęby.

180. Data: 2020-10-01 15:37:32

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30/09/2020 o 22:55, Stefania Harper pisze:
> [...]

no i tyle na temat
--
gazebo

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P