Re: Manifest Breivika

Subject: Re: Manifest Breivika
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<5f42fe5b$0$540$65785112@news.neostrada.pl> <ri2k9t$j6o$3@gioia.aioe.org>
<5f459f00$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<ri5b4c$1898$3@gioia.aioe.org>
<5f4809fc$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<ricvjn$bq8$3@gioia.aioe.org>
<5f56dac0$0$17363$65785112@news.neostrada.pl>
<rjd1ev$17bf$3@gioia.aioe.org>
<5f5fc282$0$544$65785112@news.neostrada.pl>
<rjqci4$1fal$3@gioia.aioe.org>
<5f612a2c$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<rjt35k$166n$3@gioia.aioe.org>
<5f629fc5$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<rk72mf$1rt2$3@gioia.aioe.org>
<5f6921f1$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<rkpuav$1pd6$1@gioia.aioe.org>
<5f71696d$0$518$65785112@news.neostrada.pl> <rksgn6$ubv$1@gioia.aioe.org>
From: Stefania Harper <s...@f...net>
Date: Tue, 29 Sep 2020 23:40:52 +0200

On 2020-09-28 13:16, trybun wrote:

> Jeżeli chodzi o kreowanie tych 'elit" to zdaje się że faktycznie może
> być tylko gorzej. Porządny Polak nie ma najmniejszych szans aby
> zaistnieć i rozpędzić na cztery wiatry to destruktywne towarzystwo które
> od dłuższego czasu zabawia się w władców.
>
> Jak dla mnie większym zagrożeniem dla kraju są jankesi a nie to co tam
> Putin z Łukaszenką sobie kombinują.

To wiadomo... nie jest latwo panstwom srednim byc suwerennymi, gdy majom
somsiadow ktorzy prowadzom wyraznie rewizjonistycznom polityke.
Przypuszczam, ze ci tam na wschodzie nic nowego nie wymyslili, ponad to,
jak by tu przejonc zarzad nad czyimis srodkami produkcji, tak by znow
decydowac o tzw. 'zawlaszczaniu_produktu_spolecznego'...

Mysle, ze tym razem chodzi o dobra zgromadzone na zachodzie Europy... w
Polnocnej Nadrenii Westfalii, Zaglembiu Ruhry, czy Bawarii...!

//no bo na Polske, to by im siem nie oplacalo napadac... same klopoty by
tylko z tego mieli i zadnej realnej korzysci...!