Manifest Breivika

21. Data: 2020-07-13 12:18:42

Temat: Re: Manifest Breivika
Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 20:33, FEniks pisze:

> Wiesz co, może znają historię?
>
> Ewa

Nie dziwi mnie nic, poza Twoją postawą. Ty zwyczajnie starasz się ich
wybielać, rozgrzeszać.

22. Data: 2020-07-13 12:20:28

Od: trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.07.2020 o 22:36, Ilona pisze:

> Sklonic moze programowanie neurolingwistyczne...
>
> //zauwaz, jak Norwegia zostala sama z tym problemem... zaden inny kraj
> na swiecie, publicznie, nawet, nie powiedzial nic...!

Coś bliższe sferze psychiki. I w tym akurat przypadku nie chodzi o
jakieś wzajemne wpędzanie się w obłęd nienawiści, przecie oficjalnie
facet działał solo. A więc uraz musiał być kosmiczny że nie poprzestał
na zamachu w Oslo..

Problem Norwegii to problem ludzkości prawie całego świata. W tzw
demokracjach zginął gdzieś człowiek, jego potrzeby i oczekiwania, a
wokół niego wyrosła tylko nieprzyjazna, wroga dżungla. Pamięć o
Obywatelu jest wyrażana tylko poprzez urzędy skarbowe i oczywiście w
sferze karania.

23. Data: 2020-07-13 13:31:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 lipca 2020 12:18:13 UTC+2 użytkownik trybun napisał:

> Tak, głowa to tylko tak przy okazji odpadała z językiem..

Czasem.

Czasem zaś oszczędzano nawet język, obcinano zaś zaledwie... uszy (jak niejakiemu
Williamowi Prynne, temu to zresztą słusznie).

Wszystko zależało od humoru króla, królowej, cesarza etc.

24. Data: 2020-07-13 16:05:01

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 12:17, trybun pisze:

> No i kto tu powinien podlegać osądowi i karze - ten co widzi kradzież i
> krzyczy  - "złodziej" czy ten co ukradł?

Jeszcze raz, powoli.
Jeżeli widzisz kradzież, to zgłaszasz na policję (lub do prokuratury).
Jeżeli widzisz kradzież i nic z tym nie robisz, to stajesz się wspólnikiem.

> Pokazywanie złodzieja czy
> sprzedawczyka palcem to niby nawoływanie do nienawiści?

Jeżeli oskarżasz kogoś bezpodstawnie o kradzież (krzyczysz i pokazujesz
palcem - "złodziej"), to jest to mowa nienawiści, a nie ocenianie.
Czego znowu nie rozumiesz?

> Pełna zgoda - NIE dla bezpodstawnych oskarżeń,

W końcu zrozumiałeś, że istnieją granice wolności słowa.
I że to nie ma nic wspólnego z ocenianiem.
Brawo.

> nawet tzw władzy nie
> można odmawiać prawa do zachowania dobrego imienia. Niech oni tylko nie
> dają podstaw do takich oskarżeń. Wczoraj słyszałem że w pobliskim
> miasteczku Obywatel dostał mandat za dorysowanie długiego nosa na
> plakacie wyborczym jednemu z kandydatów... qrwa dokąd ten kraj zmierza...

Pytanie za co ten mandat. Jeżeli za zniszczenie cudzego mienia, to chyba
słusznie, nie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

25. Data: 2020-07-13 21:35:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.07.2020 o 12:18, trybun pisze:

> Nie dziwi mnie nic, poza Twoją postawą. Ty zwyczajnie starasz się ich
> wybielać, rozgrzeszać.

Mnie dziwi to, że Ty starasz się wybielać i rozgrzeszać Breivika.

Ewa

26. Data: 2020-07-14 01:03:35

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-13 05:03, m...@g...com wrote:

> //dodam tylko, ze spotkanie na wyspie mialo charakter norodowosciowy...
>
> https://www.wykop.pl/link/822365/spotkanie-na-wyspie
-utoya-bylo-pro-palestynskie-i-anty-izraelskie/
> ---
> Brevik nie strzelal przypadkiem z uzi?
> Tak na przestrogem dla calej nacji...

Szczelal z AK...

//uzi to nie jest bron...

//niemniej jednak, syna polskich emigrantow oszczendzial...

https://wiadomosci.dziennik.pl/swiat/artykuly/388231
,breivik-ujawnil-dlaczego-nie-zabil-polaka.html

"Niektórzy wyglądają na lewicowców. On wyglądał na prawicowca. Dlatego
nie strzelałem do niego. Kiedy patrzyłem na niego, widziałem siebie -
mówił dziś przed sądem Anders Breivik"

27. Data: 2020-07-14 01:14:41

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-13 12:20, trybun wrote:

> [...]
> wokół niego wyrosła tylko nieprzyjazna, wroga dżungla. Pamięć o
> Obywatelu jest wyrażana tylko poprzez urzędy skarbowe i oczywiście w

//Osfald z Dallas, tez sam dzialal...

To znamienne, ze czlowiek zginol, nie tylko w demokracjach. Zezwolil by
zabito w nim boski pierwiastek.

//A Siergiej Nikolajewicz ostrzegal, juz w latach 90-dziesiontych, ze
struktury duchowe ludzkosci som wyczerpane...

28. Data: 2020-07-14 03:08:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-13 12:16, trybun wrote:

> I takie są słowa władzy. Niby coś tam jeden z drugim obiecuje, a nawet
> te spełnienie obietnice są jakieś dziwne. Bo co na ten przykład daje
> spełnienie obietnicy powrotu do poprzedniego wieku emerytalnego skoro
> jednocześnie wprowadzana jest zmiana zasad przechodzenia na emeryturę..
> oni mają Polaków za bezmyślnych durniów i tyle.
>
> No i są tylko opinie internautów, a ja liczyłem na dostęp do źródła tego
> manifestu.

//ale zdajesz sobie sprawe, ze to ponad 1500 stron jest...?

https://tinyurl.com/yd62w3ss

29. Data: 2020-07-14 03:10:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-14 03:08, Ilona wrote:

> //ale zdajesz sobie sprawe, ze to ponad 1500 stron jest...?
>
> https://tinyurl.com/yd62w3ss

//i porownaj zawartosc z roznych zrodel...

https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=A+EUROPEAN+DECLARAT
ION+OF+INDEPENDENCE&ia=web

30. Data: 2020-07-14 12:39:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> No i są tylko opinie internautów, a ja liczyłem na dostęp do źródła tego
> manifestu.

//ale zdajesz sobie sprawe, ze to ponad 1500 stron jest...?

//i porownaj zawartosc z roznych zrodel...

Liczyl ze wystawi mu to ktos inny, KOgo bendzie za to mozna wyhaczyc ;P

Co w trawie trzeszczy?
Re: Cichosza...
Przestała się liczyć prawda i przyzwoitość
Sześćdziesiątka!
TylKO debile uzywajom epitetow ;P