Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?

1. Data: 2000-09-04 06:28:43

Temat: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?
Od: "fatso" <fatso@redhotant,com> szukaj wiadomości tego autora

Az tutaj, w mojej pustelni londynskiej, dobieglo mnie porykiwanie pewnej
znanej nam obojgu lwicy, ksywa Dorritt. Nasza Dorritt mozg ma jak brzytwa a
szpony u lapek krogulcze, nie dziwota wiec, ze porysowala ci, dobry
czlowieku, twoja mordke w te i wewte, skoro zes nie po dzentelmensku do
niej sie dobieral.

Rozumiem, ze wprowadzasz jakies praktyki Orwellowskie na tej grupie
psychologow. Jakies roboty beda mi odpisywac, inne zablokowaly naszej
Dorritt dostep do tej szczekaczki i innych grup. Wolne zarty, dobry
czlowieku! Czys ty sie uchowal jako wieczna zmarzlina gdzies w sowieckiej
tundrze i nagle ozywiony, przedarl dzis do Polski aby w niej zaprowadzac
spowrotem komunizm? Jesli wiec Big Brother ma miec baczenie na to, co tutaj
ludzie pisza, to ja oto gram mu fiku-miku na nosie, ukladam rece w gest
Kozakiewicza oraz powiadam ci generalnie: Fuck off!!!

fatso

A oto cytuje ponizej Oswiadczenie Dorritt, ktorego twoj robocik na grupe nie
chcial dopuscic. No i co mi zrobisz? Tez mnie zablokujesz? To ja wysle na
sto innych sposobow albo na mojej stronie zamieszcze i poinformuje
uczestnikow grupy na priva. Nie masz ucieczki od wolnosci, biedny czlowieku.
Raczej kup sobie psa-wilka i go codziennie tresuj. Twoj fatso

Szanowni Państwo
Dotąd byłam przekonana, że w trosce o odbiorców Waszych usług, zatrudniacie
ludzi poważnych i odpowiedzialnych a sporadyczne niedociągnięcia są
niezamierzone i przypadkowe.
Obecnie doszłam do wniosku, że bardzo się myliłam.
Po pierwsze, zatrudniacie w swojej firmie ludzi, którzy nudząc się na
dyżurach, pozwalają sobie na prywatną ingerencję w funkcjonowanie grup
dyskusyjnych i wypowiedzi dyskutantów, dla zabawy odcinają użytkownikow od
serwera, obrzucają dyskutantów niewybrednymi insynuacjami i wyzwiskami.
Wszystko to stało się niestety moim udziałem, za sprawą niejakiego
p.Mariusza Grzecy, który mieni się być administratorem Waszego serwera.
Pan ten najpierw rozesłał do wszystkich uczestników grupy pl.sci.psychologia
prywatny list pod tytułem "Psychobot", gdzie poucza innych, jak mają
dyskutować, przy czym osobiście miałam wątpliwa przyjemność otrzymać ten
tekst aż dwukrotnie. Na moją uwagę zareagował jak niżej - cytuję: "Daruj
sobie. Nie ja jestem autorem tego tekstu, nie ja go wyslalem,
nawet nie ja jestem autorem pomyslu wysylania czegokolwiek do
kogokolwiek. Ja tu tylko sprzatam - napisalem automat, ktory bedzie
wysylal te informacje do wszystkich piszacych pierwszy raz na te
grupe. Poniewaz uruchomilem go dopiero wczoraj, to wszyscy sa dla
niego nowi i wszyscy dostali ten tekst, niezaleznie czy sa tu od
1997r. czy od dzisiaj. I dostanie kazdy, kto tu pierwszy raz napisze..."
Nie wiem, czy tego typu czynności wchodzą w zakres obowiązków Waszych
pracowników i jak to się ma do konstytucyjnej wolności słowa... W każdym
razie z dalszymi wypowiedziami p. Grzecy pod moim adresem, możecie Państwo
zapoznać sie na grupie pl.sci.psychologia. Ludziom dorosłym i fachowcom z
zakresu informatyki pozostawiam ocenę ich merytorycznej wartości.
Następną szykaną była odmowa przekazania mojej wypowiedzi na grupę.
Otrzymałam więc 26.VIII.2000 list następującej treści: "--- Automatyczna
odpowiedz ---
Twoje wiadomosc wyslana na liste: pl-sci-psychologia
nie zostala dostarczona poniewaz adres email:
"Dorrit" <z...@c...com.pl>
nie istnieje w spisie subskrybentow wspomnianej listy. "
Obecnie, od 30.VIII. do chwili obecnej, nie mogę połączyć się z serwerem
żadnej z subskrybowanych grup dyskusyjnych. W związku z tym oczekuję
natychmiastowego przywrócenia dostepu do serwera grup dyskusyjnych oraz
proponuję, aby Państwo zastanowili się nad sensownością dalszego
zatrudniania p. Mariusza Grzecy w Waszej firmie.
Z poważaniem
Izabella Ziemnik

1. Data: 2000-09-04 07:23:46

Temat: Re: Mariuszu Grzeca, czys ty #$@
Od: "Astec S.A." <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

fatso wrote:
[..]

Czy próbowała serwerów
news.tpi.pl
news.vogel.pl ??

pozdrawiam
Arek

--
Ważne dla osób łączących się przez numer 0 202122
TP SA zwraca pieniądze! http://www.eteria.net

1. Data: 2000-09-04 07:57:51

Temat: Nie, trafilem na idiotke.
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Sep 2000, fatso wrote:

LOL, nie przypuszczalem, ze jeszcze ktos, oprocz Dorrit jest
w takim stopniu odmozdzony... :(

> Az tutaj, w mojej pustelni londynskiej, dobieglo mnie porykiwanie pewnej
<ciach, bo infantylne>

Psychobot nie jest cancelbotem, nie ma RW, wiec nawet przez
przypadek niczego nie skasuje. Nie ma (ani ja) nic wspolnego z
Newsgate. W zwiazku z tym za wszelkie problemy z dostepem do grup
przez bramki newsgate radze zglaszac do ich admina, a nie wsciekac
sie na mnie. Bo za niedouczenie tamtych adminow, brzydka pogode, ani
plage komarow ja nie odpowiadam.

Co do praktyk Orwellowskich - powstanie psychobota bylo przeglosowane
na grupie, istotna wiekszosc wyrazila zgode. Poza idiotka-dorrit nikt
nie mial zadnych zarzutow co do pomyslu, czy realizacji.

> Po pierwsze, zatrudniacie w swojej firmie ludzi, którzy nudząc się na

Nie jestem pracownikiem zadnej "firmy". Newsgate rowniez nie.

> p.Mariusza Grzecy, który mieni się być administratorem Waszego serwera.

LOL. Ciekawe kto i gdzie cos takiego napisal.

> tekst aż dwukrotnie. Na moją uwagę zareagował jak niżej

A jak mialem zareagowac, skoro zarzucasz mi cos czego nie zrobilem?

> Twoje wiadomosc wyslana na liste: pl-sci-psychologia
> nie zostala dostarczona poniewaz adres email:
> "Dorrit" <z...@c...com.pl>
> nie istnieje w spisie subskrybentow wspomnianej listy. "

LOL, aby moc korzystac z bramki newsgate trzeba sie uprzednio stac
jej subskrybentem. Aby to zrobic, trzeba przeczytac informacje zawarte
na www.newsgate.pl, zamiast wypisywac farmazony.

Idiotka...

1. Data: 2000-09-04 08:00:15

Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@s...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 4 Sep 2000, Astec S.A. wrote:

> Czy próbowała serwerów
> news.tpi.pl
> news.vogel.pl

Nie probowala wyslac post na zbramkowana z pl.sci.psychologia liste
mailowa, ktorej nie jest subskrybentka. Wiec dostala zwrot ze stosowna
informacja, ktorej niestety nie zrozumiala :(

1. Data: 2000-09-04 12:31:40

Temat: Re: Nie, trafilem na idiotke.
Od: Miros/law `Jubal' Baran <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PT Mariusz K. Grzeca pisze:

> Idiotka...

A skąd. Psycholog. Profesjonalistka. Ideał. Wzór cnót. I nie śmiej mieć
innego zdania. ;->

Jubal

PS. Sygnaturka przypadkowa. ;->

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

Incompetence plus incompetence equals incompetence.

1. Data: 2000-09-04 15:26:21

Temat: Re: Mariuszu Grzeca, czys ty ochujal?
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

fatso nastukala) w wiadomości:

> [...]
>ludzie pisza, to ja oto gram mu fiku-miku na nosie, ukladam rece w gest
>Kozakiewicza oraz powiadam ci generalnie: Fuck off!!!

Sobie tak Dzemojadzie odpowiedz. Byla debata nad psychobotem i nam
(tzn co najmniej kilkunastu wypowiadajacym sie na ten temat) tresc jego
tekstu odpowiada.

A Bidula Dorrit zamiast skarzyc sie na arenie miedzynarodowej moglaby,
jak kaza pisane i niepisane zasady, wyzyc sie i ukazac swa wene tworcza
odpisujac
na zadane jej pytania, skoro tak bardzo chce w dyskusjach uczestniczyc.

Moncia

1. Data: 2000-09-04 21:09:03

Od: "Konik Bujany" <p...@p...na.niusy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"moncia" <m...@h...com>

Byla debata nad psychobotem i nam (tzn co najmniej kilkunastu
wypowiadajacym sie na ten temat) tresc jego tekstu odpowiada.
To rozsyłajcie go do członków i ubiegających się o uczestnictwo w
,,towarzystwie wzajemnej adoracji" a nie do wszystkich korzystających z tej
grupy.

1. Data: 2000-09-05 00:18:37

Od: Dariusz Laskowski <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

fatso wrote:

[...]

> Fuck off!!!

No cześć. :)
--
Dariusz Laskowski
mailto:d...@i...net.pl

1. Data: 2000-09-05 00:27:19

Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"fatso" <fatso@redhotant,com> writes:

[...]
> [...]
> Dorritt dostep do tej szczekaczki i innych grup. Wolne zarty, dobry
> czlowieku! Czys ty sie uchowal jako wieczna zmarzlina gdzies w sowieckiej

Ty to powinienes po pierwsze zapoznac sie z tym jak dzialaja grupy
newsowe i co to byl pomysl psychobota, a potem, jak ci nie przejdzie,
podac sie leczeniu manii przesladowczej.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-09-05 05:46:51

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Konik Bujany napisał(a) w wiadomości:

>To rozsyĹajcie go do czĹonkĂłw i ubiegajÄcych siÄ o
uczestnictwo w >„towarzystwie wzajemnej adoracji” a nie
do wszystkich korzystajÄcych z tej >grupy.

No przeciez za HTML'a byl *plonk*, wiec co sie odzywasz?

Moncia

czy ktos mi powie
Odp: Miłość - śmierć
Sekret życia