Re: Marmurowy blat do kuchni?

From: "Julita" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Marmurowy blat do kuchni?
Date: Wed, 28 Jul 2004 18:46:32 +0200

blatów...

Ceny plyt granitowych zaczynaja sie od 300 zl/m2, tylko nie wiem czy te
najtansze nie sa za cienkie na duzy blat.
Ja mam w lazience parapet i dwie poleczki z takiej plyty, bialej z
delikatnymi zylkami. Nie ma plam, odporne na wode. Bylo raz zagruntowane
jeszcze w firmie, od ktorej kupowalam..
Placi sie albo od powierzchni blatu (w tym obrobka brzegow), albo za metr
kwadratowy blatu + obrobka brzegow za metr biezacy.
W sumie cena wychodzi podobnie, ale warto zapytac na wstepie, zeby nie byc
zaskoczonym ze plyta tania, a tu nagle kaza doplacac za obrobke brzegow.
Za powierzchnie elemento wycietych z blatu (np. pod zlew) tez placisz, wiec
warto je wykorzystac np. na siedziska stolkow.
W firmie gdzie kupowalam procedura zakupu blatow jest taka, ze wymierzaja
wszystko i sami klada blat na szafki, tylko wtedy to juz musi byc ustawienie
docelowe na gotowych szafkach - wtedy dostajesz gwarancje na blat.
W adresach Ci nie pomoge, mam rozeznanie w sklepach warszawskich.
Pozdrawiam
Julka