Maślanki i Kefiry - Wasze typy

11. Data: 2005-07-09 13:09:28

Temat: Re: Maślanki i Kefiry - Wasze typy
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-09 12:55:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *taora* skreślił te oto słowa:

> nikr nie wymienil danone - nie smakuje wam?

Nie.
Danone smakuje głównie wodą.

Dobre sa Milko, Bakoma i kefir z Kościana.

--
Lia

12. Data: 2005-07-09 15:52:55

Od: " " <n...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> Nie.
> Danone smakuje głównie wodą.
>
> Dobre sa Milko, Bakoma i kefir z Kościana.

Z Danone lubię tylko ich jogurt naturalny. Kefir jest za wodnisty.

13. Data: 2005-07-09 15:57:41

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " nowa16" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Ja preferuję maślankę naturalną Milko i kefir Milko? Czy ktoś z Was pił
> maślanę wiśniową Robico?

Milko i Robico jest nico!
Czy ktoś wie dlaczego zniknęły wyroby z Sanoka?
Moja lista:
kefir - Grodzisk Mazowiecki
maślanka - kiedyś Sanok
śmietana - Krasnystaw
serek - Chełm
tarator

14. Data: 2005-07-09 17:40:49

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tarator" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> śmietana - Krasnystaw

O tak :D i jeszcze somlek, czy jakos tak... :)
Pozdrawiam, Agata

15. Data: 2005-07-09 18:45:31

Temat: Maślanka tylko z Torunia
Od: "emberto" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja preferuję maślankę naturalną Milko i kefir Milko? Czy ktoś z Was pił
> maślanę wiśniową Robico?

j.w Polecam

16. Data: 2005-07-09 21:16:14

Od: "tarator" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tarator" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> O tak :D i jeszcze somlek, czy jakos tak... :)
Biomlek z Chełma.
Serek Bieluch, ale tylko ten naturalny.
Kiedyś mieli super kefir. Teraz zdaje się poszli na ilość.
tarator

17. Data: 2005-07-10 12:02:08

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "tarator" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> O tak :D i jeszcze somlek, czy jakos tak... :)
> Pozdrawiam, Agata

Najlepsza (do zupy) śmietana jest 18% z Piątnicy - taka w żółtym
opakowaniu z napisem: "do zupy". używam jej, już chyba z 5 czy 6 lat i
jeszcze nigdy się nie zważyła :)
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*

18. Data: 2005-07-10 12:31:20

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości

> Najlepsza (do zupy) śmietana jest 18% z Piątnicy - taka w żółtym
> opakowaniu z napisem: "do zupy". używam jej, już chyba z 5 czy 6 lat i
> jeszcze nigdy się nie zważyła :)

A jaki ma skład? Bo mi sie wydaje, ze tam się roi od stabilizatorów i innych
mączek chleba świetojańskiego ;)
Pozdrawiam, Agata

19. Data: 2005-07-10 16:38:53

Od: tomasoburkaso <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik taora napisał:

> Użytkownik " nowa16" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> nikr nie wymienil danone - nie smakuje wam?

A czy komuś smakuje cokolwiek danona? Oprócz aktorów w reklamach?

tomaso

Żaden z produktów tej marki nie wytrzymuje porównawczych testów
smakowych. Oczywiście w "oficjalnych" rankingach na smak i zawartośc
bakterii będzie niekwestionowanym ble ble ble ble ble ble ble itd...

20. Data: 2005-07-10 19:12:35

Od: "@nn" <jurek@post> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "@nn" <jurek@post> napisał w wiadomości

> A jaki ma skład? Bo mi sie wydaje, ze tam się roi od stabilizatorów i
> innych
> mączek chleba świetojańskiego ;)

Pewnie jakieś są - nie zmienia to jednak faktu, że ja ją lubię :))
Ania
--
*~*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*~*
*~*~* Chcesz zagrać? Szukaj na Kurniku: jainaproudmoore *~*~*
~*~*~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~*~*~

Pieczona watrobka wieprzowa-moje eksperymenty.
Chłodnik Pascala
oliwa do maczania chleba-ma ktos przepis?
nalewka - w czym przygotowac i jakas ogolna zasada
Wino czerwone - jakie??