Masturbacja

71. Data: 2004-09-28 11:21:26

Temat: Re: Masturbacja
Od: "Wojtek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
news:15laokqnq2drr$.dlg@juzwolalbympolizacslonine.go
v...

> Muszę Cię pochwalić!

czuje się taki dumny taki zaszczycony normalnie dzięki ;)

72. Data: 2004-09-28 11:35:47

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek napisał:

> czuje się taki dumny taki zaszczycony normalnie dzięki ;)

Przejdzie do kalendarza jako Dzień Onanisty.

Eulalka

73. Data: 2004-09-28 11:58:44

Od: "Kaszycha" <k...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania K." <a...@w...o2.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

> No a jaką inną można mieć reakcję??? Wpadniesz do pokoju??? Czy co???

No na przykład można zemdleć z wrażenie jak ktoś ma słabe nerwy. Uważasz, że
widok onanizującego się dziecka działa na rodziców tak samo obojętnie jak
widok dziecka myjącego zęby? Moim zdaniem niesie wiele emocji- zależnie od
dojrzałości rodzic reaguje jak Basia Z albo inaczej. A jaką według Ciebie
można mieć reakcję?

Kaśka

74. Data: 2004-09-28 12:12:21

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kaszycha napisał:

> No na przykład można zemdleć z wrażenie jak ktoś ma słabe nerwy.

Żartujesz, prawda?

Eulalka

75. Data: 2004-09-28 12:14:52

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eulalka" napisała

> Żartujesz, prawda?

No coś Ty. Dodałabym jeszcze, że można wrzasnąć histerycznie albo zamienić
się w słup soli.

Małgośka

76. Data: 2004-09-28 12:15:03

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaszycha" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

A jaką według Ciebie
> można mieć reakcję?

No tylko taką jak napisała Basia Z. Innej właśnie sobie nie wyobrażam i
jakoś nawet jeden pomysł nie może mi przyjść do głowy jak można inaczej.
Ania >:-)<-<
gg 1355764

77. Data: 2004-09-28 12:16:49

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Eulalka" napisała

> No coś Ty. Dodałabym jeszcze, że można wrzasnąć histerycznie albo zamienić
> się w słup soli.

Nie wspominając już o zawale.
Ania >:-)<-<
gg 1355764

78. Data: 2004-09-28 12:28:48

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No tylko taką jak napisała Basia Z. Innej właśnie sobie nie wyobrażam i
> jakoś nawet jeden pomysł nie może mi przyjść do głowy jak można inaczej.

Myślę że gdyby okazało się że syn robi to przy pomocy pewnych akcesoriów
należących do Twojego męża, a których istnienie jest dla Ciebie
niespodzianką to pewnie bez emocji by się nie obyło ;))

Pozdrawiam
Andrzej

79. Data: 2004-09-28 12:33:33

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oasy" napisał
> Myślę że gdyby okazało się że syn robi to przy pomocy pewnych akcesoriów
> należących do Twojego męża, a których istnienie jest dla Ciebie
> niespodzianką to pewnie bez emocji by się nie obyło ;))

Ale dopiero wtedy, kiedy dowiedziałaby się, że należą do męża...

Małgośka

80. Data: 2004-09-28 12:40:48

Od: "Ania K." <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oasy" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> należących do Twojego męża, a których istnienie jest dla Ciebie
> niespodzianką to pewnie bez emocji by się nie obyło ;))

No pewnie nie obyłoby się, ale myślę, że takich tajemnic nie ma przede mną
;)))) nie miałby gdzie schować, poza tym podzieliłby się tymi akcesoriami
:).
A jakby chował to i ewentualny syn pewnie by się nie natknął.
Ania >:-)<-<
gg 1355764

Zgon po Diane-35
Test programu AnoMail