Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa

Data: 2019-04-05 11:57:24
Temat: Re: Masz raka - jedź do Rzeszowa
Od: Trybun <c...@j...ru>

W dniu 2019-04-04 o 13:47, Kviat pisze:

> Czyli to nie skarpetki leczą.

Nie muszą to akurat być skarpety. Rodzaj i ranga symbolu zależy
wyłącznie od preferencji pacjenta.

> Ręce opadają.

> Pogorszyło ci się.
> Zamiast bredzić bez sensu możesz sprawdzić czy coś dodałem.

Jako że słyniesz z przekręcania i manipulacjami czyichś wypowiedzi
zdrowy rozsądek nakazuje i do tego cytatu podchodzić z dużą rezerwą.

> Nie. Nie może.
> Fragment czyjegoś ciała co najwyżej może się rozłożyć i zacząć
> śmierdzieć.

Aż przykro ciągle ci przypominać to twoje ubożutkie doświadczenie
życiowe. Nic ponad to co wyczytałeś w książkach, wyrazy współczucia.

> Jeszcze nie zauważyłeś, że wsadzanie do pieca na trzy zdrowaśki nie
> leczy?
> Zgadnij dlaczego nie ma alternatywy dla lekarzy.

Ludzi leczy wiele rzeczy - jednak inkwizycyjny reżym dopuszcza do
praktykowania  tylko to co jemu odpowiada. Gdy na skutek "leczenia" w
szpitalu umrze pacjent to nikt nie ponosi żadnych konsekwencji,
natomiast gdy umrze pacjent jakiegoś guślarza to więzienna krata
gwarantowana.
Dlaczego nie ma alternatywy - bo zgraja bydlaków ubzdurała sobie że są
powołani do decydowania o drugim człowieku. Nic się pod tym względem nie
zmieniło od czasów średniowiecza.

> Serio? Łażą po szpitalach jak święte krowy. Czy tego chcesz, czy nie.
> I jeszcze biorą za to pieniądze.
>
> Znowu będziesz udawał, że jesteś oderwany od rzeczywistości tak jak z
> ochranianiem pedofilów przez kościół?
>
> http://www.edziecko.pl/ciaza_i_porod/7,79309,2305526
8,ksiadz-na-porodowce-to-nieproszony-gosc-wlazl-na-s
ale-i-nazwal.html

> "Prawie każda rodząca w polskim szpitalu - czy tego chce, czy nie -
> spotka się tam z księdzem."

Łażą ale nikomu się nie narzucają. Jak to biorą kasę - chodzą po
szpitalu z tackami?

Co tu udawać - ludzie kościoła, czyli tzw duszpasterze to nie ludzie
których chroni immunitet, i na tym koniec kropka

> Małpowaniu kieckowych? Małpowaniu kogo przez kogo? Kieckowi kogoś
> małpują, czy ktoś małpuje kieckowych? Komu starają się dorównać?
>
> Twoje pytanie jest jak: co sądzisz na temat jednej nóżki bardziej.
> Nie da się odpowiedzieć na tak zadane pytanie.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Małpowaniu, czyli naśladowaniu was, - tych co to decydują jakie książki
mogą czytać Polacy, jakie gesty wznosić na demonstracjach czy imprezach
przy ognisku w lesie, a nawet zabraniać pod groźbą kar korzystania
gwarantowanej przez konstytucję wolności słowa.