Maszynka do mięsa - kupowanie

1. Data: 2003-12-17 20:09:07

Temat: Maszynka do mięsa - kupowanie
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie zastanawiam się nad takim zakupem. Dzisiejsza wizyta w sklepie
ujawniła następujący asosrtyment:
Elta, 250 W, 149 zł
Zelmer, 550 W, 239 zł
Bosch, 450 W, 259 zł
Braun, 1300 W, 559 zł

Co z tego jest warte zakupu ? Braun jest sporo za drogi wg mnie, w eltę nie
wierzę zupełnie, ale może się mylę ?

To, czego bym oczekiwała od takiego ustrojstwa, to, że da radę zemleć
twardsze kawałki - chrząstki, a nawet miękkie drobne kości (jak żebra z
kurczaka itp.) - czy jakakolwiek z nich da radę ? Czy nie mam o tym nawet
marzyć ?
Jak z awaryjnością tych urządzeń ? Czy Zelmer jest bardziej godny zaufania
niż odkurzacze tejże firmy ? Czy 550 W to wystarczająca moc ?

Chętnie poznam Wasze opinie i doświadczenia z użytkowania podobnych
sprzętów.

Natalia

1. Data: 2003-12-17 20:46:36

Temat: Re: Maszynka do mięsa - kupowanie
Od: r...@p...fm (Roman MAŁY Kownacki) szukaj wiadomości tego autora

Czesc. Co do zelmera Diana to mama ma juz kilka lat i nie oszczedza go, a
jednak chodzi i to calkiem zwawo. Jednak na kosci to nie wiem czy jakis z
nich sie nada. to jednak plastikowe czesci mechaniczne.

Juz czas! Wyslij kartke na swieta! >>> http://link.interia.pl/f17a4

1. Data: 2003-12-18 07:38:51

Od: "anty_k" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Natalia wrote:
> Właśnie zastanawiam się nad takim zakupem. Dzisiejsza wizyta w sklepie
> [...]

Mam Zelmera - prezent ślubny zresztą. Używa sie jej u nas dosyć często i jak
narazie - bezawaryjnie.
Aha, jestem 21 lat żonaty :)

> [...]
> twardsze kawałki - chrząstki, a nawet miękkie drobne kości (jak żebra
> z kurczaka itp.) - czy jakakolwiek z nich da radę ? Czy nie mam o tym

Przepraszam, ale po co mielić kości i chrząstki? Jestem szczęśliwy, że moja
tego nie robi - mielony z chrząstkami - fe
Nie wiem zresztą, czy któraś maszynka to potrafi, zasada działania na to nie
pozwala.

1. Data: 2003-12-18 09:29:57

Od: "Mirek Majka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> twardsze kawałki - chrząstki, a nawet miękkie drobne kości (jak żebra z
> kurczaka itp.) - czy jakakolwiek z nich da radę ? Czy nie mam o tym nawet

Mam Zelmera, sprawuje się niczego sobie, ale kości nie odważłbym się mielić
na żadnej z nich. Ślimaki mają sprzęgła plastikowe które prawdopodobnie
zerwałoby się.

1. Data: 2003-12-18 09:40:38

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Natalia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Właśnie zastanawiam się nad takim zakupem. Dzisiejsza wizyta w sklepie
> [...]

A nie lepiej kupic jakis multirobot ktory bedzie mial w zestawie maszynke do
miesa?
np. Bosch MUM, Philips Essence
(do poczytania w archiwum)

m.

1. Data: 2003-12-18 09:57:49

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Dec 2003 10:40:38 +0100, na pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia, magia/maggie
napisał(a):

> A nie lepiej kupic jakis multirobot ktory bedzie mial w zestawie maszynke do
> miesa?
> np. Bosch MUM, Philips Essence

O. Kupiłam niedawno Philipsa Essence, ale nie ma tam maszynki do mięsa i
nikt nawet nie wspomniał, że można np. dokupić do zestawu. A wielka szkoda,
bo przydałaby mi się. Hm. Chyba wybiorę się do sklepu i zapytam. No, chyba,
że o jakimś innym mowa (ale nazwa ta sama ?). Eh, jakoś technicznie
niedoinformowana się czuję ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-18 10:24:38

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Evunia" <m...@m...christmas.pl> napisał w wiadomości
> niedoinformowana się czuję ;)

Uuu :) Nie ma tego już w ofercie polskiej.
Jeszcze w wakacje był model essence HR7752 z maszynka w miejscu miski (miska
też była).
Szkoda że już go wycofali - chyba, bo na stronie polskiej Philipsa go nie ma
:(
Tu do obejrzenia:
http://www.kasa.cz/index.php?0:2:bile_hr_7752_essenc
e_2_v_1:3

m.

1. Data: 2003-12-18 10:38:25

Od: Evunia <m...@m...christmas.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 18 Dec 2003 11:24:38 +0100, na pl.rec.kuchnia, magia/maggie
napisał(a):

> [...]
> też była).
> Szkoda że już go wycofali - chyba, bo na stronie polskiej Philipsa go nie ma

Obejrzałam. Właśnie to mam, tylko, że bez maszynki, za to z miską.
Jestem niepocieszona, tym bardziej, że (odpukać ! ;)) robocik sprawuje się
doskonale, więc można się spodziewać, że również maszynka do mięsa w tym
zestawie byłaby dobra. Zapytam jeszcze w moim sklepie, a nuż sprowadzą ?
Teraz nigdy nic nie wiadomo, sklepy starają się coraz bardziej pozyskać
klienta :)
Dziękuję :)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-18 10:47:42

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anty_k" <i...@i...pl> napisał w wiadomości
> Przepraszam, ale po co mielić kości i chrząstki? Jestem szczęśliwy, że
moja
> tego nie robi - mielony z chrząstkami - fe

O fuj, aż mi się niedobrze zrobiło ;-) W ogóle nie cierpię mielonych, a już
z chrząstkami to coś strasznego ;-)

Ale u mnie maszynka do mięsa jest na usługach stada 2 psów i 2 kotów :-))

Pozdrowienia
Natalia

1. Data: 2003-12-18 10:49:15

Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w
wiadomości news:brrsma$2r$1@inews.gazeta.pl...
> A nie lepiej kupic jakis multirobot ktory bedzie mial w zestawie maszynke
> [...]

Właściwie nie potrzebuję robota. Mam mikser ręczny Brauna z kilkoma
końcówkami, w tym małą szatkownicą i jestem z niego bardzo zadowolona. A w
kuchni nie bardzo mam miejsce na kolubrynę (zresztą tania też nie jest).

Natalia

re olej
jak zakwas na barszczyk wigilijny
jaka śmietana ?