Re: Maszyny

Data: 2006-03-26 21:24:49
Temat: Re: Maszyny
Od: "sebix2" <s...@o...pl>

> Akurat okazja, zeby sprawdzic waszą miłość. No bo jeżeli bardziej kochacie
> siebie samych niż siebie nawzajem, to będziecie z sobą dalej. Bo to niesie
> sobą przyjemność. Podobnie jak maszyny dają przyjemność.
>
> Wino kobieta i śpiew, maszyny, Sex & drugs & rock'nroll.
>
> Ale prawdziwa miłość czeka. Jeżeli cię kocha - to rzuci dla ciebie te
> maszyny. Jeżeli go kochasz - to postawisz sprawę jasno i boleśnie - dla
> jego
> dobra. Albo ja - albo maszyny. Nię będę jeszcze jednym elementem układanki
> razem z z maszynami i dragami.

> [...]

słowa typu jak byś mnie kochał to byś nie grał lub nie pił (inne
uzalżnienie) to sa bezsensu to tak jak bys chciał powiedzieć jak bys mnie
kochał to bys nie był chory na cykrzyce, grype czy inną chorobę.

ale jak wcześniej lechox pisal propinuje "ivi" mówić to co sie myśłi i robić
to co sie mówi. twarda miłość to sie nazywa a jak nie to są dwie drogi
zostać i cierpieć , odejść i żyć.

pozdrowionka sebastian