Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?

1. Data: 2009-10-18 12:39:05

Temat: Materac - spręzyny czy pianka wysokoelastyczna?
Od: jQ <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.
Przymierzałem się już do kilku materaców, ale nadal nie mogę się do końca
zdecydować. W jednym ze sklepów - nota bene z bardzo miłą obsługą -
polecono mi materace piankowe. Przymierzyłem się do Hildinga - bodaj numer
4007, faktycznie, leżało mi się na nim bardzo wygodnie. Kolega z pracy ma
taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
spałem na materacu ze sprężynami bonelowskimi (nie w kieszonkach) i po
kilku latach było już sprężyny czuć, poza tym nieprzyjemny efekt falowania.
Ale przymierzyłem się do materaca z Koła, ze sprężynami kieszonkowymi i
wkładem z lateksu, i też był wygodny. I teraz nie wiem, co wybrać. Bardziej
skłaniam się ku piance, ale słyszałem i czytałem różne opinie na jej temat.
Może ktoś z Was podzielić się swoimi doświadczeniami?

2. Data: 2009-10-18 14:55:26

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jQ" <a...@s...pl> wrote in message news:hbf29b$obi$1@inews.gazeta.pl...

Twardy.

3. Data: 2009-10-18 16:03:58

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jQ wrote:
> taki i sobie chwali. Sprzedawca zachwalał też je pod tym kątem, że nie ma
> tam miejsca na roztocza. Mam troszkę awersję do sprężyn, bo dotychczas
Czesto ludzie myla materac antyalergiczny z uczuleniem na roztocza.
Wez pod uwage ze roztoczom to wszystko jedno czy to to materac z pianki
czy lateksu. One zeruja na martwym naskorku ludzkim.
Co wiecej roztocza nie uczulaja tylko ich odchody a dokladnie bialko w
nim zawarte. A to oznacza ze dowolny materac jest do dup... gdy nie
mozesz z niego zdjac pokrowca i go wyprac.
Antyalergiczonosc materaca oznacza ze do pianki nie uzywa sie materialow
powszechnie uwazanych za uczulajace (kjakies rozposzczalniki czy
spieniacze). I nic wiecej.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

4. Data: 2009-10-19 13:35:47

Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

jQ pisze:
> Przymierzam się do zakupu łóżka do sypialni - rama, stelaże, materac.

Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.

5. Data: 2009-10-20 06:53:30

Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kazik" <k...@l...localnet> napisał w wiadomości
> Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.

Chwilowo nie mam kasy, bo wydałem na kryształową wannę i złote krany.

6. Data: 2009-10-20 12:23:31

Od: jQ <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Paź, 15:35, Kazik <k...@l...localnet> wrote:

> Przyjrzyj sie materacom Tempur - uzywam i bardzo sobie chwale.
Sorry, ale nie stać mnie na materac za 10 000 PLN :(

konstrukcynie (wbitka w ścianę z bloczków)
Piekarnik - pytanie do osób co mało gotuje.
odkurzacze samosprzatajace
bateria wbudowana w rant wanny - wymiana uszczelki
Tani zasilacz UPS 'quasi-sinus' a piec C.O.