Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej

11. Data: 2016-01-25 18:00:28

Temat: Re: Max Kolonko o gnidch Unii Europejskiej
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik LeoTar L...@y...com ...

> Czytajcie gnojki

Takim tonem to sie do mamusi odzywaj przy niedzielnym obiadku a tutaj
prosze o odrobinę kultury...

12. Data: 2016-01-25 18:16:02

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2016 o 16:47, LeoTar pisze:

> Masz zbyt mały móżdżek globku by ogarnąć mój zamysł.
> A tak przy okazji to powinieneś się zaszczepić przeciwko wściekliźnie o
> ile nie jest już za późno. Bo toczysz pianę ze swojej buźki w wielkim
> nadmiarze, że aż odstraszasz od czytania swoich wypocin mimo iż czasem
> napiszesz do rzeczy. Próbujesz nieudolnie stosować moją metodę sprzed
> wielu lat z tą jedynie różnicą, że ja miałem znacznie więcej do
> zaoferowania przed 20 laty niż Ty teraz.

Ten globek to jakaś jebana ciota, którymi sieć jest zawalona. Z globka
przedzierzga się ikselkę i tak w kółko Macieju.

13. Data: 2016-01-25 18:51:52

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 08:24:59 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:
> Oto jak powinni analizować sytuację dziennikarze polskich mediów.
> Mariusz Max Kolonko o występie Pani Premier Szydło przed gnidami UE.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64
>
> Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

Naczelną gnidą RP jest Lis. Nie, nie powinno się go wyrzucać, o nie. Powinno się go
trzymać, dac mu nawet specjalny kanał do nadawania, na pwno nie odmówi, będzie się
trzymał pazurami. I niech wtedy cały świat widzi, jak WIELKA i PRAWDZIWA musi to być
demokracja, która pozwala egzystować gnidzie TAKIEGO kalibru!

14. Data: 2016-01-25 19:38:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

demokracja, która pozwala egzystować gnidzie TAKIEGO kalibru!

Dlatego sobie Lisa wkleiłem do przeglądarki, bo jak tak plują pluskwy pisowskie z
alergią na prawdę to warto czytać.

15. Data: 2016-01-25 22:48:00

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> [...]
>nie odmówi, będzie się trzymał pazurami. I niech wtedy cały świat widzi,
>jak WIELKA i PRAWDZIWA musi to być demokracja, która pozwala >egzystować

Wytrzyj usta, kupa ci w kącikach została.

16. Data: 2016-01-26 00:10:31

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 22:48:05 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

> Wytrzyj usta, kupa ci w kącikach została.

Ale się plujesz - wyczyść sobie monitor, to od twojej strony to g...no, o którym
piszę.

17. Data: 2016-01-26 01:37:16

Od: XL <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2016-01-26 08:10:25

Od: LeoTar <L...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Budzik pisze:
> Użytkownik LeoTar L...@y...com ...

> Takim tonem to sie do mamusi odzywaj przy niedzielnym obiadku a tutaj
> prosze o odrobinę kultury...

Jest mi niezmiernie przykro, że moje pisanie wziąłeś do siebie chociaż
wyraźnie dałem do zrozumienia, że dotyczyłoon dla Liso-podobnych. :-)

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/

19. Data: 2016-01-26 09:48:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25.01.2016 o 08:24, LeoTar pisze:
> [...]
>
> https://www.youtube.com/watch?v=r3TzxjdLM64
>
> Czytajcie gnojki i uczcie się patrzeć na świat niezależnie.

Myślałam, że masz odchyły tylko w jednej kwestii, ale teraz widzę, że
zaatakowana cała mózgownica. W sumie nic w tym dziwnego...

Ewa

20. Data: 2016-01-26 09:56:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks
> [...]

Myślałam, że masz odchyły tylko w jednej kwestii, ale teraz widzę, że
zaatakowana cała mózgownica. W sumie nic w tym dziwnego...

To wszystko jest konsekwencją.
Pedofil to zatrzymany w niedojrzałości infantylny osobnik.
Tym samym otrzymamy typ autorytarny, do silnych autorytarnych wazelina, do słabszych
przemoc.
Zakłamany świat w którym on z patologii robi edukacje, tym samym uwierzy tylko w
zakłamany świat, bo kłamca traci kontakt z rzeczywistością i idzie reakcją
łańcuchową, w tym świecie czarne ma być białe. Takie Leo, Łikselki, Chiropy są tak
skrajnie osobicie zakłamani i będą łykali tylko świat pełen kłamstw jako prawdziwy.

Max Kolonko o gnidach Unii Europejskiej.
Wazelina, lizusostwo i donosicielstwo
Re: Dla przytomnych
Ktoś tego nie przewodział?
KOD walczy! (cd)