Mąż właśnie wrócił...

51. Data: 2009-05-15 12:14:29

Temat: Re: Mążwłaśniewrócił...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 14:05:25 +0200, michał napisał(a):

> Tak jak nie można znieść myśli, że Ziemia jest płaska. :)

I tej, że żona w małżeństwie naprawdę nie musi zabijać mamuta, a mężczyzna
spełnia się w tym, że go jej przynosi i rzuca pod stopy, całujac je
namiętnie?
:-)

52. Data: 2009-05-15 12:19:41

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl>

> [...]
czne_-_telefon_autentyk_bialystok

> Do 15:00 to się zabija mamuta na ciepłej podsadce, p..dząc w stołek,
> po czym odbiera pensyjkę. A mój mąż pracuje ciężko "na swoim" - tu
> się pracuje 30 godzin na dobę z sezonie, ale za to zimę mamy wolną -
> mamy wtedy wakacje, a mamuty leżakują na koncie :-)

Dzisiaj do 15:00 (a właściwie już obdarłem go ze skóry przed czasem),
wczoraj do 16:00, jutro do 24:00, życie w stepie szerokim jest pełne
niespodzianek.
Bo ja też na swoim, hurra :D

Saulo

53. Data: 2009-05-15 12:24:25

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

> [...]
>
> Dzisiaj do 15:00 (a właściwie już obdarłem go ze skóry przed czasem),
> wczoraj do 16:00, jutro do 24:00, życie w stepie szerokim jest pełne

Ale twój małż ma fajniejszą działalność, to muszę przyznać :)

Saulo

54. Data: 2009-05-15 12:26:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 14:19:41 +0200, Saulo napisał(a):

> [...]
>
> Dzisiaj do 15:00 (a właściwie już obdarłem go ze skóry przed czasem),
> wczoraj do 16:00, jutro do 24:00, życie w stepie szerokim jest pełne

No to wiesz, jak ciężko jest zabijac te mamuty - na swoim ;-)

55. Data: 2009-05-15 12:29:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 14:24:25 +0200, Saulo napisał(a):

> Saulo <s...@l...po>

czne_-_telefon_autentyk_bialystok

> Ale twój małż ma fajniejszą działalność, to muszę przyznać :)
>
> Saulo

Różnie bywa, ale kiedy się te 30 godzin na dobę z sezonie wyrobi, to siłą
logiki - zima wolna. Ale jest zadowolony, spełniony, mamutów też jakoś
wystarcza, choć nawet mała wygrana w Totka (taka powyżej czwórki) zrobiłaby
nam spoooorą różnicę :-PPP

56. Data: 2009-05-15 12:38:36

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>

[...]
> Ale twój małż ma fajniejszą działalność, to muszę przyznać :)

Moja nie wystarcza na leżakowanie, dlatego oboje zabijamy, że aż
sttrrach.

Saulo

57. Data: 2009-05-15 12:41:56

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Numer komórki z ogłoszenia nieaktualny?

> Potrafię odczytywać adres IP. Oraz wszelkie inne dane x-trace itp
> oraz wg nich wyszukiwać terści postów. To łatwe. Podać Ci Twój adres
> fizyczny i nr komórki? na priv, oczywiście, nie bój żaby. A jak tam
> schronisko? :-)

Za takie kurestwo Cię nie lubię. Reszta ujdzie w tłoku kukułczego
gniazda.

michał

58. Data: 2009-05-15 13:27:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 14:41:56 +0200, michał napisał(a):

> Za takie kurestwo Cię nie lubię. Reszta ujdzie w tłoku kukułczego
> gniazda.

Naprawdę wszystko mi jedno, za co mnie nie lubisz. Wystarczy, ze mnie nie
lubisz i wszystko, co piszę, od razu jest dla ciebie be - taki człowiek jak
ty ani niczego nikogo nie nauczy, ani sam się niczego nie nauczy.
Ja zaś uczę się dużo, nawet teraz - i lubię wykorzystywać swoją nabytą
wiedzę i z jej pomocą zaspokajać ciekawość świata. Jestem np ciekawa tego,
jakie są kwalifikacje tego, kto mnie śmie pouczać w necie - dziś uczeń nasz
pan, nie to, co kiedyś, kiedy uczniowi było wszystko jedno :-)

59. Data: 2009-05-15 13:29:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 May 2009 14:38:36 +0200, Saulo napisał(a):

> Saulo <s...@l...po>
>
> [...]
>
> Moja nie wystarcza na leżakowanie, dlatego oboje zabijamy, że aż
> sttrrach.

Mamuty mojego TŻ niestety, absolutnie nie chcą zimą wpadać w pułapki - a
przydałoby się, aby wpadały cały rok. Ale skoro jest jak jest, wystarczy,
co jest i te wpadnięte latem musza leżakować i być dobrze liczone. Grunt,
że się umie liczyć, a nie... przeliczać :-)

60. Data: 2009-05-15 13:35:22

Od: Wielkie Znawce Temate <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:
> ...z pracy, spojrzał na mnie i powiedzial z uśmiechem: "Znowu grupy"?
> Ja mu na to: "Żałujesz mi?"
> Cmok.
> Po czym: "Pisz sobie, pisz. Jestes jakaś pogodniejsza, spokojniejsza, kiedy
> sobie tam piszesz, to już pisz sobie, pisz".
>
> Lubię się dobrze bawić, przecież zawsze to mówię, nie?
> :-D
> Dobranoc. Koniec kolejnego nocnego czekania na męża. Nie lubię sama
> zasypiać.

kogo to obchodzi kretynko ? cos mi się zdaje że ten twój chłop wrócił
najebany i poobijany i zaszczany skoro musisz się dowartosciowywac swoim
mitomaństwem na forum publicznym grupy dyskusyjnej.

czy ja ostatnio coś mówiłem o cenzurowaniu internetu?
politycy i muzycy w jednym spali domku
nie znaczy nie
JESZCZE JEDEN...
HAJ !