Re: Meble kuchenne na wymiar - W-wa

Data: 2005-01-21 20:44:51
Temat: Re: Meble kuchenne na wymiar - W-wa
Od: "rekin" <r...@b...pl>

Użytkownik "Miko" <m...@y...com> napisał w wiadomości
news:csr6ju$2qci$1@node3.news.atman.pl...

> Właśnie mój kolega opowiada mi o tych producentach z targu
> - jeżeli zależy Ci na stylu wiosko-disko z płyty wiórowej to śmiało jedź.
> Pozdr
> Miko

W pazdzierniku rodzice zamowili takie tanie meble od goscia z kozienic
wystawial sie na staddionie mial przykladowe szafki; zdjecia z realizacji
robil nawet u znajomych. Wygladalo to niezle. Ale nikt nie wiedzial ze dwie
ekipy ktore mu pol roku temu robily odeszly od niego. Facet zatrudnial ludzi
nie wiadomo skad. Jak oprawiali kosz na smieci do drzwiczek to wyciagaja
instrukcje i zaczynaja ogladac. Jeden z nich mowi stasiu co bedziesz czytal
jak i tak nic nie zrozumiesz bo instrukcja jest po angielsku. Montarz szafek
zakonczyli niedawno poczatek stycznia. Stan byl tragiczny robota do poprawki
prawie wszystko. Szczerze nie polecam tanich wykonawcow - nie znaja sie na
robocie (moze nie wszyscy) dzieki temu ze nie dostali za duzo pieniazkow na
zadatek przychodzili i skonczyli ale i tak nie wolno im placic za duzo. A i
podstawa umowa na pismi z terminem. Kazde przekazanie pieniazkow na pismie.
Wszystko na pismie. Jezeli sie ma uwagi na pismie i niech osoba-wlasciciel
podpisuje ze przyjal. Na koniec bedzie latwiej sie rozliczyc.
Pozdrawiam
Rekinek