Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
From: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Memory error - Jak ratowac malzenstwo?....
Date: Thu, 17 Jul 2003 11:32:57 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 46
Sender: e...@p...onet.pl@qu240.neoplus.adsl.tpnet.pl
Message-ID: <bf5qcv$9d9$1@news.onet.pl>
References: <bf2s3c$qus$1@inews.gazeta.pl> <bf3fe4$ji8$1@nemesis.news.tpi.pl>
<bf3gj0$1f1$1@inews.gazeta.pl> <bf3gsv$3kr$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bf3h3n$35s$1@inews.gazeta.pl> <bf3hd6$67i$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bf3iug$428$1@nemesis.news.tpi.pl> <bf3jf3$ais$1@inews.gazeta.pl>
<bf3lt0$hut$1@inews.gazeta.pl> <bf3m2l$15a$1@atlantis.news.tpi.pl>
<bf4jre$d38$1@atlantis.news.tpi.pl> <bf4ktf$92b$1@news.onet.pl>
<bf5opa$ge$1@nemesis.news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: qu240.neoplus.adsl.tpnet.pl
X-Trace: news.onet.pl 1058434271 9641 80.50.240.240 (17 Jul 2003 09:31:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 17 Jul 2003 09:31:11 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.psychologia:215276
Ukryj nagłówki
Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:bf5opa$ge$1@nemesis.news.tpi.pl...
> do... eTaTa napisał:
> Co do dalszej nauki - nie zgadzam się...
No to nie kumam?
Chcesz powiedzieć, że tak się zasklepią, iż nijak ich wzruszyć?
Przesadzasz.
Przepełnienie, a i owszem - każdy ma.
Ustalasz priorytety i budujesz automat. Później wietrzysz - wakacje -
kasowanie.
Defragmentacja. I zostawiasz do codziennej pracy. Włączasz licznik i czekasz
na wakacje.
Ale podprogramy, działają stale, w obrębie swojego zakresu - mozliwości i
zadań.
Generalnie. Korelacja podprogramów i "świerzego powietrza', musi mieć cel.
Cel - Cielec - to prościzna.
Myślisz, że są mutanty, które inaczej postępują_działają?
A jaki jest Twój Cielec?
Masz rację ze zgniłym fundamentem - co wszak zrobić?
ett
> Co do dalszej nauki - nie zgadzam się - podstawy tejże zostały błędnie
> zdefiniowane i do ich [podstaw] naprostowania potrzebny jest OSOBISTY
> [dotykający leczącego] huragan z gradobiciem - odpowiednik
> elektrowstrząsów, ale ukierunkowanych w większym stopniu [ale nie 100%]
> na odpowiednie ośrodki w mózgu czyli przepełnienie [w kompach wtedy taki
> ładny komunikat wyskakiwał ;)]. Inaczej leczący owszem pozyskuje nową
> wiedzę, ale nie stosuje jej do siebie [gdyby ją zastosował przestał by
> sam leczyć ;)], a błędne zrozumienie PO CO?, DLACZEGO?, JAK? wynika
> tylko i wyłącznie z osobiście przyjętych błędnych założeń [bezgraniczna
> wiara w moc sprawczą słowa pisanego, wiara w możliwość rozwiązywania
> problemów algorytmami itd.]. Jeszcze raz - na zgniłych fundamentach nie
> zbudujesz dobrego domu - a nawet bez fundamentów - stąd łatwość
> "uwodzenia" osób psychologizujących [szukających fundamentów dla swojej
> przeogromnej ale jałowej wiedzy] i poszukiwanie przez nich coraz
> nowszych Złotych Cielców.
>
> Flyer
|