Re: Michałek-przewałek.

From: PD <p...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Michałek-przewałek.
Date: Sun, 30 Oct 2022 07:31:01 +0100
<tirbp1$1221$1@gioia.aioe.org> <tirme1$jhg$1@gioia.aioe.org>
<tirnpq$1bd3$1@gioia.aioe.org> <tis0as$1ukg$1@gioia.aioe.org>
<tis4oo$2s5$1@gioia.aioe.org> <tis89c$1oul$1@gioia.aioe.org>
<tisd3o$1vui$1@gioia.aioe.org> <titgrm$1dar$1@gioia.aioe.org>
<tj06ag$5o1$1@gioia.aioe.org> <tj0ga9$drj$1@gioia.aioe.org>
<tjb13a$1v0d$1@gioia.aioe.org> <tjbc0p$179m$1@gioia.aioe.org>
<tjbcd6$1dfo$1@gioia.aioe.org> <tjbdsv$1ke$1@gioia.aioe.org>
<tjbev2$l82$1@gioia.aioe.org> <63596e38$0$566$65785112@news.neostrada.pl>
<tjcfb1$10mn$1@gioia.aioe.org>
<635ac4ad$0$468$65785112@news.neostrada.pl>
<tjftu2$1mef$1@gioia.aioe.org>
<635b7d05$0$550$65785112@news.neostrada.pl> <tjfvsc$fom$1@gioia.aioe.org>
<635b8a67$0$469$65785112@news.neostrada.pl> <tjg95d$oo5$1@gioia.aioe.org>
<635bbd11$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
<tjgijj$11o1$1@gioia.aioe.org> <tjgr24$1b1q$1@gioia.aioe.org>
<tjh3hr$1ajg$1@gioia.aioe.org> <tjkac7$1e67$1@gioia.aioe.org>

W dniu 2022-10-30 o 00:44, Kviat pisze:

> [...]
> pisu, czy innych podobnych (albo nawet gorszych) konfederacji i pseudo
> narodowościowych klonów, ja nie mam się czego wstydzić. Bez wstydu mogę
> również ci nawet napisać na kogo głosowałem w drugiej turze, ale nie
> wiem, czy jestem na tyle odważny żeby naradzić całą rodzinę +/-5 pokoleń
> na represje ze strony tego mniej złego wolnego i demokratycznego
> państwa, które ściga obywateli nawet za założenie koszulki na pomnik w
> słusznym proteście, a dzieci za pisanie kredą po chodniku.
> O ściganiu przez milicję bałwanków z litości nie wspominając.
-policji-stwarza-zagrozenie-terrorystyczne-dla-pomni
ka-smolenskiego/
> https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Policja-umarza
-sledztwo-ws.-balwana-z-antyrzadowym-haslem-uderzaja
cym-w-PiS

> Na dobry początek ci zdradzę, że głosowałem na mniejsze zło.
> W tym prawdziwym znaczeniu tego określenia.

Zdradzając na kogo głosowałeś, przestaniesz być jedynie "pogromcą
pislamu", zaczniesz być zwolennikiem czegoś tam. Będziesz musiał wziąć
na klatę fakt, że twój kandydat posiada jakiś bagaż - piękne koszule ale
i obsrane majtki. To zmienia twoją dosyć wygodną pozycję w "dyskusji".

PD