Re: Michałek-przewałek.

Data: 2022-10-30 11:43:38
Temat: Re: Michałek-przewałek.
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

W dniu 30.10.2022 o 07:31, PD pisze:

> Zdradzając na kogo głosowałeś, przestaniesz być jedynie "pogromcą
> pislamu", zaczniesz być zwolennikiem czegoś tam.

A skąd.
Głosując, z braku innego wyboru, na mniejsze zło (w prawdziwym znaczeniu
tego określenia) nadal będę przeciwnikiem zła większego.
Głosowanie przeciwko tworzeniu państwa wyznaniowego, nie oznacza, że
jestem zwolennikiem miziania się z kościołem. Oznacza tylko, że nie było
kandydatów, którzy się z kościołem nie miziają.
Mizianie się z kościołem jest mniej groźne, bo jest szansa, że kiedyś w
końcu będzie miał szansę ktoś, kto z tym zrobi porządek. W państwie
wyznaniowym te szanse drastycznie maleją.

> Będziesz musiał wziąć
> na klatę fakt, że twój kandydat posiada jakiś bagaż - piękne koszule ale
> i obsrane majtki. To zmienia twoją dosyć wygodną pozycję w "dyskusji".

Będziesz musiał wziąć (a nie wziąść? To jakaś twoja ukryta cecha
lewacka?
https://www.newsweek.pl/polska/wziasc-czy-wziac-krys
tyna-pawlowicz/f84pgp1)
na klatę fakt, że kontrkandydat ma nie tylko obsrane majtki, ale i
zafajdaną koszulę. I buty.
To zmienia twoją dosyć wygodną pozycję w "dyskusji".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr