Mikrofala -proszę o radę

21. Data: 2009-09-10 06:39:18

Temat: Re: Mikrofala -proszę o rad
Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slavinka wrote:

> Po co? Niesmaczne rozwiązanie - rozmrażam niezwykle rzadko w
> mikrofali. Wyjmuję z zamrażarki przyprawione już stosownie do
> przeznaczenie mięso i wkładam dzień wcześniej do chłodziarki, na
> drugi dzień obróbka termiczna i TO JEST TO !!!

Nie rozmrażanie sznycla z zamrażarki tylko podgrzanie schłodzonego w
lodówce.

22. Data: 2009-09-10 13:57:44

Temat: Re: Mikrofala -proszę o radę
Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Arte pisze:

> Dodatkowo są o wiele
> zdrowsze, gdyż proces gotowania jest o wiele krótszy bo gotują się w
> parze, zatem składniki mineralne i witaminy nie wygotowywują się tak jak
> przy tradycyjnym gotowaniu w garnku i w wodzie.

Bez przesady, ziemniaki nie są dobrym źródłem witamin i soli mineralnych .

23. Data: 2009-09-10 16:09:13

Od: JMP <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BQB napisał(a):

> Bez przesady, ziemniaki nie są dobrym źródłem witamin i soli mineralnych .

Jestes pewny?
http://www.poradnikzdrowie.pl/zywienie/co-jesz/odkry
wamy-zalety-ziemniakow_35553.html

JMP

24. Data: 2009-09-12 18:18:01

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Adax" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> Najtańszą która się Tobie spodoba. Bez żadnych bajerów.
> Zreszta pewnie i tak z niej za bardzo korzystał nie będziesz. Żarcie z
> mikrofali smakuje ochydnie. Teraz praktycznie nie używam mikrofali już.

No właśnie... też tak myślę, ale żona proponuje mi jakieś drogie
egzemplarze.
Rozumiem, że bazowo mikrofala na ten czas powinna mieć:
1. cyfrowy czas
2. opiekacz (grill)
3. rozmrażanie
Czy tak? Bo rozgadaliście się na temat smaku jedzonka :) natomiast ja
ciągle nie wiem czy warto kupić najprostszą do gotowania mleka i
podgrzewania zup, czy też opiekacz może się przydać?

25. Data: 2009-09-12 20:48:19

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adax wrote:
> [...]
> ciągle nie wiem czy warto kupić najprostszą do gotowania mleka i
> podgrzewania zup, czy też opiekacz może się przydać?

to kup tę co ja "Kuchenka mikrofalowa Samsung FG87KST" tanai 860zł i
całkiem sprytna, do zabudowy

26. Data: 2009-09-13 12:25:47

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Sep 2009 18:11:59 +0200, Adax napisał(a):

> Witam. Chcę kupić mikrofalę, ale nie znam się zupełnie, więc b. proszę
> doradźcie na co zwrócić uwagę i który model jest obecnie warty grzechu.

Polecam z talerzem "crisp" do opiekania na chrupko, o którym właśnie tutaj
przeczytałem. Super sprawa, zwłaszcza jeśli ktoś ma do dyspozycji tylko
piekarnik na gaz, w którym opiekanie to katorga trwająca wieki.

Kupiłem niedawno najtańszego Samsunga GE86H-S z takim talerzem i na razie
jestem zadowolony :) Ma też grilla i kupę programów "tematycznych". Plus
jakieś magiczne czyszczenie parą, którego jeszcze bliżej nie obadałem ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

27. Data: 2009-09-13 12:57:19

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
> [...]
> jestem zadowolony :) Ma też grilla i kupę programów "tematycznych". Plus
> jakieś magiczne czyszczenie parą, którego jeszcze bliżej nie obadałem ;)

Widziałem Samsunga GE86H (ok. 360 PLN), ale tego z "-S" nie spotkałem, jaka
różnica?

28. Data: 2009-09-13 15:33:50

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 13 Sep 2009 14:57:19 +0200, Adax napisał(a):

> Widziałem Samsunga GE86H (ok. 360 PLN), ale tego z "-S" nie spotkałem, jaka
> różnica?

Wyłącznie w kolorze :) wersja "-S" jest srebrna. Kupisz i za 330zł.

Wg. mnie to najlepsza opcja - najtańsze barachło jest w okolicach 200zł, a
kolejne "crispy" to już 500+.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

29. Data: 2009-09-13 16:07:33

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyłącznie w kolorze :) wersja "-S" jest srebrna. Kupisz i za 330zł.
> Wg. mnie to najlepsza opcja - najtańsze barachło jest w okolicach 200zł, a
> kolejne "crispy" to już 500+.

Wieleki dzięki! Brałem tego Samsa pod uwagę, ale tutaj chciałem się jeszce
upwenić i wydaje się, że pomogłeś mi w wyborze :) bo skoro jesteś
zadowolony... Czy jeszzce ktoś zna GE86H? Pozdrawiam!

30. Data: 2009-09-14 18:17:17

Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie!
Ostatecznie żona :) zadecydowała i chyba całkiem dobrze :) będzie to
Samsung GE89MST

http://www.electro.pl/produkt-SAMSUNG_Kuch_mikrofalo
wa_GE89MST_2B_Karty_do_gry_GRATIS-71239,122.html

Wybrała Inox, czy macie taką może, co sądzicie o tej mikrofali ?

Lodowka Bosch KGN 36X74
Czy opłaca sie filtrowac cala wode zimna ?
Domy z bali
Filtr odwrócona osmoza
ogrzewanie podłogowe w łazience - wonde czy elektryczne?