Re: Miłorząb i magnolie

Data: 2004-12-10 23:38:25
Temat: Re: Miłorząb i magnolie
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)>

"Tadeusz" <z...@o...pl> wrote in message
news:cpd3ag$foi$1@news.onet.pl...

> Nie całkiem w temacie... Ale w Wojsławicach widziałem magnolię taką o
bardzo
> dużych liściac. Prosta jak strzała i kwiaty na wierzchu palczastego
liścia.
> Nie wiem czy dość dobrze opisałem. Podobno to magnolia wielkolistna???

Jaki zapach mialy te kwiaty?
To moze byc magnolia wielkolistna ale w praktyce w gre wchodza 3(4)
gatunki.
Stosunkowo najczesciej spotykana jest magnolia parasolowata.
Mam bardzo podobna do niej lecz na razie nie nadaje sie do wysepienia.
U mnie tez rosnie prosta jak strzala i co wazne rosnie szybko :)

> Czy ktoś ma do rozmnożenia? Nieśmiało się zapytowywuję?? Sępię?? W
sprzedaży
> nie spotkałem.

W przyszlosci powinna owocowac, to i beda nasiona.

Pozdrawiam,
Bpjea