Miłość / Małżeństwo

11. Data: 2003-11-12 18:12:27

Temat: Re: Miłość / Małżeństwo
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... dla mnie miłość i małżeństwo to
> jedno i to samo ... a nawet miłość bez małżeństwa
> jest dla mnie czymś niezrozumiałym

witam
czyli ja z moim konkubentem i naszym dzieckiem sie nie kochamy ?
jak dla mnie czysta prowokacja do dyskusji .zażarych :)
pzdr.
p.>

12. Data: 2003-11-12 18:45:59

Od: "Slav" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> Na pl.sci.psychologia padło:

> [cyt.]
> ... dla mnie miłość i małżeństwo to
> jedno i to samo ... a nawet miłość bez małżeństwa
> jest dla mnie czymś niezrozumiałym
> [/cyt.]
>
> Mnie ręce opadły
> (i paru znajomym też)
>
> A wam co na myśl przychodzi?
>
> Pozdrawiam
> Qwax

Owszem, że każdy ma prawo do swoich poglądów ;-)))
Ty do swoich, Edyta do swoich a ja do swoich ;-))))))
I tak długo, jak długo nie potępiamy tych mających inne poglądy, nie
próbujemy narzucać swoich poglądów innym to wszystko jest ok.

Jak dla mnie miłość i małżeństwo są bardzo blisko siebie i się wzajemnie
uzupełniają :-DDDD co stwierdzam po blisku 20 latach małżeństwa i cieszy
mnie to bardzo :-DDDD
Co wcale nie znaczy, że uważam Twój związek za mniej wartościowy itp.

Slav
www.slav.civ.pl

13. Data: 2003-11-12 18:56:38

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Nov 2003 15:20:15 +0100 I had a dream that Qwax <...@...Q> wrote:
>[cyt.]
>... dla mnie miłość i małżeństwo to
>jedno i to samo ... a nawet miłość bez małżeństwa
> [...]

Że mam się ożenić ze wszystkimi swoimi córkami? Bo małżeńśtwo z synami
nie przejdzie z powodów braku legalizacji takich związków w Polsce...

14. Data: 2003-11-12 19:41:01

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <botj21$5kj$1@atlantis.news.tpi.pl>, ze r...@p...fm
twierdzi...

|Użytkownik "Jakub Słocki" <j...@s...net.nospam> napisał w wiadomości

|Dlaczego uważasz, że przytoczona wypowiedź zakłada niezrozumienie poglądów
|innych ludzi? Dla autorki "miłość bez małżeństwa jest czymś niezrozumiałym",
|co nie oznacza bynajmniej "poglądy ludzi, dla których miłość i małżeństwo to
|osobne kwestie, są dla mnie niezrozumiałe".

1. "i ze _moze_ nie potrafi". Czyli nieobowiazkowo.
2. Czy to, ze ktos widzi milosc bez malzenstwa to nie jest jakis poglad?
3. Jesli istnieje zwiazek bez malzenstwa i a oni twierdza ze sie
kochaja, to jak osoba wyrazajaca poglad zacytowany przez Qwaxa ma
zrozumiec ich poglad na te spraw skoro dla niej to jest niezrozumiale?

Dla mnie "milosc bez malzenstwa jest czyms niezrozumialym" zawiera w
sobie "nie rozumiem ludzi zyjacych bez malzenstwa i twierdzacych ze sie
kochaja"

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

15. Data: 2003-11-13 05:54:17

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Oasy" <u...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
sama
> zacytowałaś? Pisze wyraźnie "...jest dla mnie...". Ja osobiście też uważam
> że brak chęci formalnej deklaracji do spędzenia całego życia razem MOŻE
> (dużymi żebyś doczytała) być powodem do niepokoju, co nie oznacza że
uważam
> że dla innych musi być tak samo. Cała ta źródłowa wypowiedź świadczy moim
> zdaniem tylko i wyłącznie o tym jak ludzie są inni i o niczym więcej, a
cały
> ten wątek świadczy o tym jak są nietolerancyjni i pozbawieni chęci

Myślę że słowo małżenstwo tak wprawia co niektórych w stan emocji.

Jacek

16. Data: 2003-11-13 06:22:13

Temat: Odp: Miłość / Małżeństwo
Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@2...17.138.62...

> Mnie ręce opadły
> (i paru znajomym też)
>
> A wam co na myśl przychodzi?

A mnie na myśl przychodzi, że osoba o takich poglądach (28 lat życia,
kobieta) siedzi ze mną biurko w biurko :( I na dodatek jest przekonana, że
każdy kto ma (na ten temat) inne poglądy niż ona, jest niewyżytym seksualnie
zboczeńcem ;)

Co ja mam powiedzieć ?? ;))

pozdrawiam

Monika

17. Data: 2003-11-13 06:24:29

Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:botse5$sm$...@n...onet.pl...
> Ale śmieszne.

Mnie to rozbawiło :) Może dlatego, że nie odebrałam tego jako obrazy :)

pozdrawiam

Monika

18. Data: 2003-11-13 07:36:08

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

zdaniem tylko i wyłącznie o tym jak ludzie są inni i o niczym więcej, a cały
ten wątek świadczy o tym jak są nietolerancyjni i pozbawieni chęci

Andrzej

19. Data: 2003-11-13 07:42:11

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2003-11-13 08:28:44

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "idiom" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kobieta) siedzi ze mną biurko w biurko :( I na dodatek
jest przekonana, że
> każdy kto ma (na ten temat) inne poglądy niż ona, jest

Przyznać się że jesteś ... jak wyżej ;-)))

A jej przejdzie (może) gdy się zakocha!

Pozdrawiam
Qwax

zdrada?
Ratunek
czy wierzyc w geny?
smierc polskiego żołnierza- chyba zwariuje!
alimenty-bardziej ogolnie