zdrada?

1. Data: 2003-11-11 09:10:23

Temat: zdrada?
Od: "ata" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co zrobić, gdy ojciec ma kogoś, nie chce się przyznać, ale przypadkiem to
wychodzi. Czy to jest tylko i wyłącznie sprawa moich rodziców, czy też choć
w części moja i powinnam się wtrącic. Nie mieszkam już z nimi, mam swoją
rodzinę.
Milena

2. Data: 2003-11-11 09:31:24

Temat: Re: zdrada?
Od: "sQrczaK" <j...@w...-STOPSPAM-pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ata" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
moich
> rodziców, czy też choć w części moja i powinnam się wtrącic.

gdybyś Ty znalazła się w sytuacji swojej matki , chciałabyś aby
ktoś się do tego wtrącał ?

3. Data: 2003-11-11 14:10:00

Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Co zrobić, gdy ojciec ma kogoś, nie chce się przyznać, ale przypadkiem to
> wychodzi. Czy to jest tylko i wyłącznie sprawa moich rodziców, czy też

W żadnej części nie jest to Twoja sprawa. Jeśli dasz się w jakikolwiek
sposób wciągnąć w tę sytuację którejkolwiek ze stron, będziesz tego bardzo
żałowała.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
A kiedy twoja miłość jest przyjęta i otwierają się dla ciebie
ramiona - wówczas proś Boga, niechaj ocali tę miłość od zepsucia,

4. Data: 2003-11-11 15:05:05

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
choć
> w części moja i powinnam się wtrącic. Nie mieszkam już z nimi, mam swoją

to bardzo trudna sytuacja, gdy powiesz matkce - ojciec bedzie mial ci to za
zle, gdy kiedys to samo wyjdzie i mama dowie sie, ze wiedzialas, bedzie
miala ci to za zle. gdybys jednak powiedziala i okazaloby sie, ze to
nieprawda - wszyscy beda ci to mieli za zle i wiele waszych stosunkow moze
zmienic sie na gorsze. ja osobiscie wolalabym nie wiedziec o 1-nocnym skoku
w bok, ale o romansie - jak najbardziej.

5. Data: 2003-11-11 15:22:00

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
choć
> w części moja i powinnam się wtrącic. Nie mieszkam już z nimi, mam swoją

To zajmij się swoją rodziną i dbaj o to, żeby nie było na to miejsca u Was.
IMHO to sprawa rodziców. Chciałabyś, żeby do waszych problemów wtrącali się
rodzice?
--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<-< i Rozalka (09.07.03.)

6. Data: 2003-11-12 02:28:56

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ata" <m...@p...pl> wrote in message news:boq95o$oh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> w części moja i powinnam się wtrącic. Nie mieszkam już z nimi, mam swoją

wypowiedziec sie jak nabardziej mozesz, doradzac nie.

iwon(k)a

7. Data: 2003-11-12 08:25:15

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ata" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]

Jeśli naprawde chcesz zrobić to porozmawiaj z ojcem,
to bardzo trudne ale zapytać go o to co sie dzieje możesz

Jacek

8. Data: 2003-11-12 08:51:12

Od: "ata" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawdę mówiąc nie spodziewałam się, że odpowiedzi będą tak jednoznaczne.
Jest to z jednej strony bardzo pocieszające, jednak z drugiej strony
zastanawiam się, czy kilka szczegółów nie zmieniłoby odpowiedzi na mój
problem, a mianowicie:
1. on napewno się z kimś spotyka, nie ma pewności tylko w jakim celu
2. mieszkam w jego mieszkaniu (choć tylko ze swoją rodzinką), ale boję się,
że ktoś mnie kiedyś wygna
3. on mnie okłamuje, więc chyba powinnam mu to powiedzieć
4. mnie też to boli
Milena

9. Data: 2003-11-12 09:07:02

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ata" <m...@p...pl> wrote in message
> [...]
> problem, a mianowicie:

> 1. on napewno się z kimś spotyka, nie ma pewności tylko w jakim celu

moze wyciagasz zbyt pochopne wnioski

> 2. mieszkam w jego mieszkaniu (choć tylko ze swoją rodzinką), ale boję
się,
> że ktoś mnie kiedyś wygna

A nie bedziecie mogli sami sobie poradzić bez nich ?

> 3. on mnie okłamuje, więc chyba powinnam mu to powiedzieć

W czym jeszcze ?

Jacek

10. Data: 2003-11-12 09:33:43

Od: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> problem, a mianowicie:
> 1. on napewno się z kimś spotyka, nie ma pewności tylko w jakim celu

To tym bardziej przemawia za tym że nie powinnaś sięwtrącać - bo być moze te
spotkania mają "nieerotyczny" charakter i możesz jedynie zaszkodzić

> 2. mieszkam w jego mieszkaniu (choć tylko ze swoją rodzinką), ale boję
się,
> że ktoś mnie kiedyś wygna

Jeśli będziesz sięwtrącać i "zdenerwujesz" go - są na to większe szanse

> 3. on mnie okłamuje, więc chyba powinnam mu to powiedzieć

Tak, ale jemu, a nie mamie. Z ojcem mozesz rozmawaić o czym chcesz, ale z
wyraźnym zastrzeżeniem ży to rozmowa w cztery oczy

Ratunek
czy wierzyc w geny?
smierc polskiego żołnierza- chyba zwariuje!
alimenty-bardziej ogolnie
niby pieluchy to pieluchy, a jednak jest różnica...