Miłość / Małżeństwo

31. Data: 2004-02-04 10:15:11

Temat: Re: Miłość / Małżeństwo
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 4 Feb 2004 10:24:52 +0100 I had a dream that Katia <m...@o...pl> wrote:
> No a ktos kto jest niewierzacy, to raczej nie bierze slubu w kosciele.

A jak nalegają rodzice i teściowie? To nagle zaczyna się wierzyć? :)

32. Data: 2004-02-04 10:21:55

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Katia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> w Kosciele
>
> Ach te polskie literki ;-))))
> To jest to akt Bozej 'laski' czy ślubowanie?

> A Bóg "jako najwyższy prawodawca" nie tworzy aktów pranwych
> i nie sankcjonuje ich realizacji?

> I owszem: "z miłości do laski dostępuje 'laski' " ;-)))
>

> Qwax

Przestan Szanowny sobie kpic z laski swojej ;).....
Jak Ci kto grzecznie tlumaczy to uszanuj to.
Jak masz ochote zostac neokatechumenem (?) to zglos sie do odpowiedniego
duszpasterstwa.

Pozatym - OT

KS

33. Data: 2004-02-04 10:25:50

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "segka" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

> Przestan Szanowny sobie kpic z laski swojej ;).....

Z 'laski swojej' nigdy nie kpie - czasami żartuję ;-)))

> Jak Ci kto grzecznie tlumaczy to uszanuj to.

Ależ zawsze szanuję tylko bawią mnie klapki na oczach. Fakt
nałożyli je w dziciństwie i trudno jest je zdjąć
(szczególnie że nawet sobie co niektórym trudno wyobrazić że
coś poza klapkami może istnieć)

Pozdrawiam
Qwax

34. Data: 2004-02-04 10:27:24

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
<G...@p...onet.pl-----USUN-TO> napisał w
wiadomości
du.pl...
> [...]
prawnym-kanonicznym, a

> Ponoć 95% Polaków to katolicy - ciekawe, ilu z nich wie,
co to jest
> sakrament ;-)

I że jest dany 'od Boga" a nie z wymysłu cwaniaczków, którzy
na potrzebie wiary człowieka w cokolwiek zbudowali sobie
ciepłe posadki!

Pozdrawiam
Qwax

35. Data: 2004-02-04 12:44:15

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nałożyli je w dziciństwie i trudno jest je zdjąć
> (szczególnie że nawet sobie co niektórym trudno wyobrazić że

Zdjęłam (klapki), sprawdziłam, przeżyłam, 'przetrawiłam' ;))) -
wróciłam...., bez klapek.

Pzdr
KS

36. Data: 2004-02-04 12:54:30

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Zdjęłam (klapki), sprawdziłam, przeżyłam, 'przetrawiłam'
;))) -
> wróciłam...., bez klapek.

Nawet Feniks na starość opadał w dół i siadał na gnieździe
by zakończyć życie - ale nie każdemu są (!) dane kolejne
życia.

Pozdrawiam
Qwax

37. Data: 2004-02-04 15:39:12

Od: "segka" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> Nawet Feniks na starość opadał w dół i siadał na gnieździe
> by zakończyć życie - ale nie każdemu są (!) dane kolejne

Nie kazdemu :) - wie

38. Data: 2004-02-04 19:49:17

Od: "Bernard" <B...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:13837-1075890461@213.17.138.58...
> Ależ zawsze szanuję tylko bawią mnie klapki na oczach. Fakt
> nałożyli je w dziciństwie i trudno jest je zdjąć
> (szczególnie że nawet sobie co niektórym trudno wyobrazić że
> coś poza klapkami może istnieć)

To bardzo dobrze. że Cię bawią. To znaczy, że masz dystans do swojej osoby i
potrafisz śmiać się z siebie.

39. Data: 2004-02-08 15:23:19

Od: "Ania" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "aok" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Malzenstwo w Kosciele jest sakramentem, a nie aktem prawnym-kanonicznym, a
> to roznica. I to spora.
>
> Katia

Dobra, a co myslisz o małżeństwie zawartym w Urzędzie??

Ania

40. Data: 2004-02-09 08:27:04

Od: "Katia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Katia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dobra, a co myslisz o małżeństwie zawartym w Urzędzie??

ze jest aktem prawnym.
co nie oznacza, ze nie moze miec duzego znaczenai emocjonalnego
(symbolicznego , etc.) dla zainteresowanych.
ale o co chodzi?

Katia

zdrada?
Ratunek
czy wierzyc w geny?
smierc polskiego żołnierza- chyba zwariuje!
alimenty-bardziej ogolnie