Re: Miłość i seks

Data: 2010-03-17 08:14:16
Temat: Re: Miłość i seks
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Pozwoiliłeś sobie na o wiele za wiele.
Szkoda, że tego nie potrafisz zrozumieć.
Cóż, twój problem. ;)

Pokazujesz na każdym niemal kroku pewien zbiór oględnie mówiąc
specyficznych cech, więc jak ma cię nazywać?
Pimpuś, czy cuś?
To że dla kogoś może i jesteś jak Pimpuś, a dla kogoś innego jak
"słodki wacek" czy "ciacho" to nie oznacza przecież, że dla kogoś jeszcze
innego nie możesz być "mały". :)
I nie chodzi tu o wiek, lecz o... pewną określoną klasę.

Naprawdę cię to dziwi, że dla kogoś możesz być "mały", pomimo wieku?
A mnie akurat jakoś wcale.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
Pozwoliłem sobie na tyle, żeby nie sprawić komuś większej przykrości,
niżbym chciał, ponieważ gdybym musiał sprawić większą, to prawdopodobnie
musiałbym zastosować kfa.
[...]

BTW zauważ, że jest ode mnie sporo młodsza, a już powtarza za tobą,
pewien nieco sprzeczny z tym faktem zwrot do mnie.