Re: Ministrowie łupią inwalidów

Data: 2002-11-08 15:13:35
Temat: Re: Ministrowie łupią inwalidów
Od: Marek Monikowski <m...@h...com>

Zbigniew Andrzej Gintowt wrote:

> W Twoim przypadku jest to istotnie sprawa ryzykowna, ale zważ, że kwestia
> dostosowania pojazdu i homologacji, to nie tylko szmal dla pana Zenka, który
> ma uprawnienia do przeróbek homologowanych, ale także kwestia bezpieczeństwa
> ruchu.

"Moja" przeróbka w niczym nie stwarza zagrożenia. Ale niestety nie ma na
nią homologacji. A "pan Zenek", który robi brzeróbki homologowane olał
mnie mówiąc, że on co najwyżej może mi wajchę sterowania ręcznego
założyć. Tyle, że sterowanie ręczne jest dla mnie niewygodne. "Moja"
przeróbka daje mi możliwość komfortowego i bezpiecznego prowadzenia
samochodu, ale nikt nie chce jej oficjalnie i "po bożemu" zrobić, więc
jest robiona u pana Cześka.

> Ryzykujesz w razie (bron Boże!) jakiejś kolizji, ale także podczas
> rutynowej kontroli stanu technicznego pojazdu, a takich jest coraz więcej,
> bo policja ma świadomość, że coraz więcej ludzi jeździ 'trupami"

Mój samochód trupem nie jest i na takiego nie wygląda. Mam nadzieję, że
żaden policjant nie będzie się strasznie pedałom przygladał. Przez
ostatnie 8 lat nikt się do tego nie przyczepił.

pozdtawiam
--
Marek Monikowski