Re: Minusy diety opymalnej

Data: 2002-02-22 13:38:38
Temat: Re: Minusy diety opymalnej
Od: <c...@p...onet.pl>

> a jednak jest to dieta cud:))) wspolczuje glupoty optymalnym
> zawsze znajdzie sie stado tempych buców którzy za obietnice czegos wskocza w
> ogień:(
>
> nasuwa mi się tylko porownanie do stada zagubionych owiec prowadzonych przez
> pazernych baranów
>

> a teraz jeszcze jeden kwiatek dla dobrych i bogatych ludzi:))
> www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/HIV/hiv.html
>
> tylko nie wiem czy to jest smieszne czy żalosne , a co z ludzmi ktorzy w to
> uwierzą?

PKO BP oddział Jaworzno 10202414-595463-270-1

Nie wiem jak wy nieoptymalni ale ja nie bede frajerem i wplace kase moze
uzbieramy na druga Arkadie :)))

Frajerów i naiwniaków ne sieja sami sie rodzą

polecam www.optymalni.com/listy_i_odpowiedzi

to jest jawne wyłudzanie pieniedzy od nic nieswiadomych maluczkich