Miska WC, stary model

1. Data: 2006-08-27 12:17:54

Temat: Miska WC, stary model
Od: "Ogre2000" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
poszukuje miski WC, starego typu.
Chodzi mi o to, zeby w misce byl tzw. "balkonik", a nie jak teraz "od
razu chlup do wody" ;)

Czy ktos to jeszcze produkuje?
Prosze o wszelkie informacje.

Serdecznie pozdrawiam
Ogre

2. Data: 2006-08-27 17:35:52

Temat: Re: Miska WC, stary model
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ogre2000 napisał(a):
> Witam
> poszukuje miski WC, starego typu.
> Chodzi mi o to, zeby w misce byl tzw. "balkonik", a nie jak teraz "od
> [...]

no np
Kolo
http://www.kolo.com.pl/produkt_sku_6.html
http://www.kolo.com.pl/produkt_sku_32.html

http://www.kolo.com.pl/produkt_sku_24519.html
http://www.kolo.com.pl/produkt_sku_1500.html
http://www.kolo.com.pl/produkt_sku_1530.html
http://www.kolo.com.pl/produkt_sku_1328.html
http://www.kolo.com.pl/produkt_sku_1562.html

czy np z Duravitu
http://ewabymail.pl/product_info.php/products_id/187
04
http://www.faladom.pl/index.php?site=product&id=5393
http://ewabymail.pl/product_info.php/cPath/199_90_92
/products_id/18450
http://ewabymail.pl/product_info.php/cPath/199_90_92
/products_id/18672

generalnie jest jeszcze tego dosc sporo na rynku :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA

3. Data: 2006-08-27 20:32:39

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ogre2000" <o...@p...com> napisal w wiadomosci
s.com...
> Witam
> poszukuje miski WC, starego typu.
> Chodzi mi o to, zeby w misce byl tzw. "balkonik", a nie jak teraz "od
> [...]

Czy ktos jeszcze tego potrzebuje jest chyba ciekawszym pytaniem ? ;-)
Znacznie trudniej jest je utrzymac w czystosci.

Sam chwile szukalem kibla w stylu amerykanskim, ale takie cuda to u nas za
bardzo nie sprzedaja (znalazlem tylko w cenach, jakby z tego usa ktos wplaw
je sprowadzal).

--
ZZ@private

4. Data: 2006-08-27 20:44:56

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Zarzycki napisał(a):
> Czy ktos jeszcze tego potrzebuje jest chyba ciekawszym pytaniem ? ;-)
> Znacznie trudniej jest je utrzymac w czystosci.
Potrzebuje, potrzebuje. Szukałam dość długo (remont) i sprowadzili
mi na zamówienie z Koła. Nie znoszę "pluskania", bo woda po plecach
spływa ;-), a poza tym przeraża mnie widok czeluści pode mną ;-)
Co do utrzymania w czystości - od lat nie mieliśmy z tym
najmniejszego problemu, metoda jest prosta: każdy po sobie :-)
Po remoncie łazienek mamy znów "z balkonikami" , moje dzieci też
będą kiedyś "na swoim" używały "z balkonikami", a w sklepie
straszyli, że zaprzestaje się produkcji tego typu WC. No to mam
kupić na zapas, czy co??? 4 sztuki chyba, bo każdemu dziecku po 2 ;-)

5. Data: 2006-08-27 20:56:59

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@w...pl wrote:

> Potrzebuje, potrzebuje. Szukałam dość długo (remont) i sprowadzili
> mi na zamówienie z Koła. Nie znoszę "pluskania", bo woda po plecach
> spływa ;-)
Może to kwestia techniki? ;) Mi nic nie spływa.

A półkowców nie znoszę, zwłaszcza wtedy, gdy strumień wody nie
wystarczył do zepchnięcia wszystkiego z półki i trzeba pomagać
szczotką. Bleee... Zapach też jakby gorszy.

TP.

6. Data: 2006-08-27 21:20:00

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Zarzycki napisał(a):
> Czy ktos jeszcze tego potrzebuje jest chyba ciekawszym pytaniem ? ;-)
> Znacznie trudniej jest je utrzymac w czystosci.

np szpitale :-)
chyba nie trzeba pisac po co ;-)

> Sam chwile szukalem kibla w stylu amerykanskim, ale takie cuda to u nas za
> bardzo nie sprzedaja (znalazlem tylko w cenach, jakby z tego usa ktos wplaw
> je sprowadzal).

a jaki to kibelek w stylu amerykanskim?

--
Pozdrawiam - T0SIA

7. Data: 2006-08-28 20:31:40

Od: "fiora" <f...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

To ja do tej dyskusji dodam przeczytaną gdzies pare lat temu
opinię jakiegoś utytułowanego medyka.
On mianowicie uważał, że powinno sie używać właśnie z pólką -
każdy winien choć raz na parę dni zerknąć, czy to co wydalamy
nie ma jakiegoś dziwnego wyglądu - to może być sygnał ostrzegawczy
jakiegoś schorzenia.....
Fiora

8. Data: 2006-08-28 20:42:48

Od: "Zbyszek Zarzycki" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T0SIA" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a jaki to kibelek w stylu amerykanskim?

Taki straszący europejskich turystów :-)
Pełen wody, przy spuszczanu najpierw odciąga to co środku, a potem wypełnia
czystą.

--
ZZ@private

9. Data: 2006-08-29 06:01:19

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbyszek Zarzycki napisał(a):
> Taki straszący europejskich turystów :-)
> Pełen wody, przy spuszczanu najpierw odciąga to co środku, a potem wypełnia
> czystą.

czyli taki maly potwor z Loch Ness ;-P

--
Pozdrawiam - T0SIA

Lodówka.
Narozny zlew
Piekarnik i płyta
metalowe fronty w piekarnikach/zmywarkach
Czym ogrzac lazienke ?