Mistrzostwo

1. Data: 2010-04-28 10:18:18

Temat: Mistrzostwo
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba lepszego ujęcia w życiu nie widziałem:

http://www.youtube.com/watch?v=dP15zlyra3c

Warstwa śniegu ma około 1.5 m grubości.

--
"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds
discuss people."

2. Data: 2010-04-28 12:43:43

Temat: Re: Mistrzostwo
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Warstwa śniegu ma około 1.5 m grubości.
>
> --
> "Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds

:-)))))), MK

3. Data: 2010-04-28 14:49:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-kwiecień-10, adamoxx1 wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Chyba lepszego ujęcia w życiu nie widziałem:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=dP15zlyra3c
>
> Warstwa śniegu ma około 1.5 m grubości.

rzeczywiście - wspaniała sprawa!

4. Data: 2010-04-28 17:39:44

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 12:18, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>
> Warstwa śniegu ma około 1.5 m grubości.
>
> --
> "Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds

A to nie jest piękne?
Potęga i niskie dźwięki - cudo - dla oczu i uszu ?
http://www.youtube.com/watch?v=MH4WpiMdgOc&feature=r
elated

--
sampi

5. Data: 2010-04-28 17:47:30

Od: sampi <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 19:39, sampi <t...@a...pl> wrote:

> A to nie jest piękne?
> Potęga i niskie dźwięki - cudo - dla oczu i uszu
> [...]

I król, łagodny potwór głębin - waleń błękitny
http://www.youtube.com/watch?v=8YtC-VagE4Y&feature=r
elated

--
sampi

6. Data: 2010-04-28 17:57:40

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niesamowite. :)

--
CB

7. Data: 2010-04-28 18:01:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

BTW też chyba niezłe:
http://www.boston.com/bigpicture/2010/04/more_from_e
yjafjallajokull.html

--
CB

8. Data: 2010-04-28 20:28:21

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Warstwa śniegu ma około 1.5 m grubości.
>
> --
> "Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds

piękne

mam wyżła, który uwielbia polować i chociaż ja nie podzielam jego pasji to
nie potrafię mu popsuć przyjemności. To jest zupełnie inny świat :)

kiwiko

9. Data: 2010-04-28 20:49:41

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:

> mam wyżła, który uwielbia polować i chociaż ja nie podzielam jego pasji to
> nie potrafię mu popsuć przyjemności. To jest zupełnie inny świat :)

Kiwiko wreszcie napisała coś o sobie! Gratuluję.

A'propos polowań - koty z mojego osiedla często znoszą mi na podjazd
swoje zdobycze. Czy Twój psiak zjada to, co upoluje?

Ewa

10. Data: 2010-04-28 23:15:02

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Niesamowite. :)

Ogólnie seria filmów przyrodniczych o parku Yellowstone by BBC jest
powalająca. Jeden odcinek 45 min ma rozmiar 1.8 GB.
Jakość jest powalająca, mój komp ledwo daje rade to płynnie odtwarzać.

Po prostu zapiera dech jak sie widzi te krajobrazy. Własnie oglądając to
zobaczyłem tego lisa i wyskoczyłem z krzesła, od razu bez myślenia
miałem to wyciąć i wstawić na Youtube, ale sprawdziłem wcześniej czy
przypadkiem już tego tam nie ma, no i.. jest. I ile wyświetleń.
Szkoda że ten fragment nie zaczął sie kilkanascie sekund wczesniej, lis
jest pokazany z bardzo daleka, sam jeden w niekonczącym sie białym polu.

--
"Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds
discuss people."

A słowo ciałem...
Jak dzieci, jak DZIECI - naprawdę...
Pokrzywdzeni przez PAS