Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne

91. Data: 2010-04-14 07:05:29

Temat: Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Chiron i XL?

Chirka bym w to nie mieszała.

Qra

92. Data: 2010-04-14 07:06:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Apr 2010 08:46:16 +0200, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "zażółcony" <z...@y...on.pl> napisał w wiadomości

> jasna cholera, oczywiście 'patrzy' ...
> ech, mózg umiera powoli ...

Mój nie umiera - ja CZUJĘ.

93. Data: 2010-04-14 07:06:21

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Chiron <e...@o...eu> tak oto plecie:

> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:hq2m9j$h4e$10@node2.news.atman.pl...

> O faktach się nie dyskutuje. Napiszę jeszcze raz: po raz co najmniej
> czwarty przypisujesz mi coś, czego nie napisałem. Jeśli napisałem-
> proszę, pokaż mi to. Jak nie- zastanów się chociaż, dlaczego lubisz mi
> przypisywać rzeczy, które rodzą się w Twoim- nie moim umyśle?
> Przecież to nie ma nic wspólnego z Twoim punktem widzenia. Równie dobrze
> (zgodnie z Twoją logiką) mogę oświadczyć, że nazwałaś Qrę starą, wredną
> idiotką- bo ja mam taki punkt widzenia.

Dziękuję. Zawsze wiedziałam, że na Tobie można polegać.

Qra

94. Data: 2010-04-14 07:07:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Chirka bym w to nie mieszała.

Nawet ja, stary manipulator bym w to Chirona nie mieszał...
Zamieszałbym siebie :-)

Stalker

95. Data: 2010-04-14 07:08:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Nam sie tak samo duzo wydaje, co i tobie. Ale w przeciwnych kierunkach.

> -łyście, jesli juz.

> Dla mnie to akurat przyjemnosc. Ale skoro dla ciebie obowiazek, to w sumie
> nie dziwi, ze bzykasz na boku.

> Skad masz pewnosc, ze:
> - jestem kobieta?
> - jestem mezatka?
> - nie jestem lesbijka?
> - nie jestem wdowa?
> - nie jestem samotna?

Teoretycznie pierwsze wyklucza pozostałe.
Ale może właśnie w trakcie zmiany płci jesteś, kto wie...

Qra

96. Data: 2010-04-14 07:12:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Marchewka <s...@g...pl> tak oto plecie:

> Mam nadzieje, ze nie okazesz sie zlym prorokiem.
> W zwiazku z tym mozna miec kolejna spiskowa teorie...

Kain i Abel?

Qra

97. Data: 2010-04-14 07:42:10

Od: "Druch" <e...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message

> Od polityków wymagać czegoś, czego zwykli* ludzie nie potrafią?

A moze ryba psuje sie od glowy?

http://www.fakt.pl/-quot-Lech-Kaczynski-nie-zyje-quo
t-,artykuly,59951,1.html

Druch

98. Data: 2010-04-14 07:42:56

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Nawet ja, stary manipulator bym w to Chirona nie mieszał...
> Zamieszałbym siebie :-)

Ty... Ty... Ty egzaltatorze jeden!

Qra
--
zaczynam zamierzać iść w ślady Aichy

99. Data: 2010-04-14 07:43:54

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> Zimnokrwiści zawsze byli, są i będą, tak w całym społeczeństwie, jak i
> tutaj w tej mizernej (bardzo mizernej) jego próbce na psp.

To co ty niemizerna babo robisz w takim bardzo mizernym towarzystwie?
Nie lepiej poudzielac sie na religii czy jakims rydzykowym forum?

> Kolejka stojących 8 godzin obywateli, którzy chcą złożyc Mu osobisty hołd

Ci to powinni miec zbadane struktury mozgowe.

> najlepiej pokazuje, że tylko Wawel jest odpowiednim dla Niego miejscem.

Nidlugo juz bedziesz go krolem nazywac.
I.

100. Data: 2010-04-14 07:44:00

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Ikselka <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Jest tu parę podobnych.

Powiedziałabym nawet, że tu wszystkie kobiety są nieszczęśliwe i bezwłose.

Qra

pamiętasz redart tę hustawkę..?
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
== Komunikat dla Ludnosci Tubylczej ==
Nightfall over Poland