Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne

61. Data: 2010-04-13 21:22:45

Temat: Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:18f7h2f1n9avq$.1v65d45by4v0b.dlg@40tude.net...

> Którzy młodzi? - nie widzę ich nigdzie.

To gdzie Ty jesteś? Na stacji kosmicznej? Nie martw się "młodzi" się wynurzą
za parę lat ;)

> Jak ktoś tylko macha sobie historią, to i ona macha nim.

Machanie "wawelem" w tym momencie to jeszcze nie historia.

Pozdrawiam.

62. Data: 2010-04-13 21:24:20

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> [...]
owanie_tej_tragedii_jest_bardzo_niebezpieczne.html

> Dla prostych - wystarczy.

A dla skomplikowanych jak to jest? Tylko napisz tak, by takze i ci
prosci jednak mieli szanse cie zrozumiec.
I.

63. Data: 2010-04-13 21:25:11

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

owanie_tej_tragedii_jest_bardzo_niebezpieczne.html

> Inni prości bez dowodów nie oskarżają innego narodu o zamach.
> Mojej koleżanki ojciec jest w tej chwili w Smoleńsku, jest wojskowym
> specjalistą ds wypadków lotniczych. On nie może o tym mówić z wiadomych
> przyczyn, trwa śledztwo. Dowiedziałam się jednak, że Rosjanie pracują
> dochowując wszystkich światowych procedur w tym temacie, współpracując
> ściśle z Polskimi specjalistami.

Ixi i tak Ci nie uwierzy.
I.

64. Data: 2010-04-13 21:28:12

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

owanie_tej_tragedii_jest_bardzo_niebezpieczne.html

> Ixi i tak Ci nie uwierzy.

Niech spróbuje znaleźć kłamstwo, u niej znaleźć nietrudno.
--

Paulinka

65. Data: 2010-04-13 21:28:16

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> I na koniec prawdopodobnie ciekawostka:
> <... Polish President Lech Kaczynski and scores of others are believed
> to have been killed in a plane crash in Russia.[...]
> The BBC's Adam Easton in Warsaw says the crash is a catastrophe
> for the Polish people...>>

No, jest katastrofa - caly narod nie moze sie pozbierac, a ixi zaklada
majtki przez glowe, tak tragicznie sie czuje.
I.

66. Data: 2010-04-13 21:30:50

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony pisze:

> Córka powinna zaprotestować.
> I to byłby naprawdę ruch, który cieżko byłoby
> komuś zakwestionować.

Cos mi sie wydaje, ze ta krucha istotka nie ma jednak za duzo do
powiedzenia...
I.

67. Data: 2010-04-13 21:31:55

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A co, nie zasłużył się barodowi kaczyński? Gdyby nie on, do dziś
> wstydzilibyście się swojej Ojczyzny.

> Na szczęście Wasze spodziejstwo nijak się ma do tego, czego chcą Polacy.

Ale tylko ci prawdziwi.
I.

68. Data: 2010-04-13 21:31:58

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, nie zasłużył się barodowi kaczyński? Gdyby nie on, do dziś
> wstydzilibyście się swojej Ojczyzny.

My? A Ty skąd jesteś? "Wy" wstydzicie się czy nie? Czym Kaczyński (z całym
szacunkiem dla Niego jako Preyzdenta RP i dla tragedii jaka się stała)
zasłużył się narodowi?

Tylko Polacy mogą wiedzieć czego chcą.

Pozdrawiam.

69. Data: 2010-04-13 21:35:46

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka, cos chyba nieteges z Twoja intuicja:
26,Prezydent_USA_Barack_Obama_bedzie_na_pogrzebie_pa
ry.html
I.

70. Data: 2010-04-13 21:36:57

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartez pisze:

> My? A Ty skąd jesteś? "Wy" wstydzicie się czy nie? Czym Kaczyński (z całym
> szacunkiem dla Niego jako Preyzdenta RP i dla tragedii jaka się stała)
> zasłużył się narodowi?

Oj, "nie idz ta droga, bartez". Nie z ta pania. ;-)
I.

pamiętasz redart tę hustawkę..?
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
Re: Mitologizowanie tej tragedii jest bardzo niebezpieczne
== Komunikat dla Ludnosci Tubylczej ==
Nightfall over Poland