[OT] Moderacja

81. Data: 2007-02-22 02:06:03

Temat: Re: [OT] Moderacja
Od: b...@i...com.pl (Barbara) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Wladyslaw Los" <w...@o...pl>
To: <p...@n...pl>
Sent: Wednesday, February 21, 2007 10:54 AM
Subject: Re: [OT] Moderacja

| W obecnej sytuacji jestem za.
|
| Władysław

Ja także.. ale może abuse da rade temu talatajstwu ?
Barbara

82. Data: 2007-02-22 02:21:47

Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za
J.

83. Data: 2007-02-22 06:45:44

Temat: Re: Moderacja
Od: "Goska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też za się wypowiadam - Goskaa

84. Data: 2007-02-22 07:47:57

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett <i...@b...com> napisał(a):

> Hania wrote:

> No i po co tego osobnika cytujesz? malo ci bylo blota, jeszcze musisz
> innych nim umazac?

nie każdy ma KF, nie będzie mnie szkalowal publicznie.

h.

85. Data: 2007-02-22 08:22:09

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez jestem za, bo teraz jak mam wolny dostep do róznosci kulinarnych w
akceptowalnych cenach, to nie mam zródła inspiracji. A przydałby sie powrót
do jakosci sprzed pieciu lat na prk. Nie bardzo to widzę technicznie, bo
rzeczywiscie ktos musiałby siedziec i kasowac posty na bieząco, no ale
spróbuje byc optymistką, bo cel jest wart zachodu.

pozdr

cherokee

86. Data: 2007-02-22 10:02:00

Od: Onufry Zagłoba <zagloba@maupa@os.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Nixe" <n...@f...pl> wrote in message news:erh3eo$10d8$1@news.mm.pl...
> [...]
> taki pomysł na pnng?
> Naprawdę szkoda, by z prk zrobiło się totalne bagno, a wszystko do tego

No dobra, skoro większość jest za to teraz niech się chętni na moderowanie
zgłaszają.
Chyba, że ktoś ma propozycje już jakieś poważne.

--
Pozdrawiam Waszmości
Onufry Zagłoba

87. Data: 2007-02-22 12:03:44

Od: "Margola" <margola@nie_przysylaj_glupot.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> W obecnej sytuacji jestem za.

Ja też.

Margola

88. Data: 2007-02-22 12:14:41

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2007-02-21 10:29:58 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Nixe* skreślił te oto słowa:

> [...]
> taki pomysł na pnng?
> Naprawdę szkoda, by z prk zrobiło się totalne bagno, a wszystko do tego

Za.
Ale coś mi się nie wydaje, żeby znalazł się ktos tak naiwny co by to
moderować. Jedna osoba nie da rady, wiecej osob na raz- jest to ponoc
ciezkie technicznie do opanowania, bo kazdy moderator bedzie dostawał te
same posty...
No i jeszcze trzeba miec z tego co kojarze stałe IP i lubic linuksa ;)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

89. Data: 2007-02-22 13:14:35

Od: "Anthurium" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jestem za moderacja
> Edyta

Ja także "za"
Anthurium

90. Data: 2007-02-22 21:00:10

Od: "Ozetjot" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się tu dzieje przerosło moje najgłębsze obawy.
> Czy ktoś myślał może poważnie o moderacji tej grupy,

A po co moderowac ?

Na CB-Radio tez pojawiaja sie osobnicy z tekstami typu: pysia, pysia...

Ot: sfrustrowane egzemplarze, probujace sie dowartosciowac w ten sposob: po
prostu umra nieszczesliwi bez publicznosci.
Jedyna metoda: olac ich i zostawic bez komentaza te wypociny - umra
nieszczesliwi tez, ale szybciej :-)

Pzdr.
Ozetjot

P.S. Zaznaczam, ze nie bede odpowiadał/komentował ewentualnych dalszych
wypowiedzi frustratow; bez wzgledu na ich tresc, chyba, ze bedzie nosiła
znamiona przestepstwa.

Tobie na dziś :-)
XL - Deep Purple
Gde si sad?