Modlitwa Jezusowa

371. Data: 2014-01-19 20:42:40

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 20:08:13 +0100, Paulinka napisał(a):

> Myślę, że homoseksualni ludzie są dorośli, nie robią nikomu krzywdy.

Ale wiesz o tym, ze to generalizacja?
--
XL

372. Data: 2014-01-19 20:43:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl.nospam> napisał w wiadomości

> Myślę, że homoseksualni ludzie są dorośli, nie robią nikomu krzywdy. To
> jest podstawowe kryterium.
Tak
> Skoro skala tego zjawiska jest tak ogromna i od lat oczywista,
około 3% społeczeństwa. Czy to tak ogromna skala? Nie wiem.

>to albo należy dać tym ludziom normalnie żyć
Tak
> albo uważać, że jakichś procent społeczeństwa, który nikt nic nikomu złego
> nie robi jest chory i należy go leczyć.
Nie. Dlaczego? Jeśli nie jest to choroba zakaźna- a przecież nie jest- to
dlaczego uważasz, że należy ich leczyć? Chcą sobie mieszkać razem- ok. Jak
nie mają zamiaru adoptować dzieci czy w jakikolwiek sposób promować swego
zboczenia- to mnie oni nie interesują. Pisałem tylko, że nie chciałbym
takiego sąsiedztwa- ale też nie szykanowałbym ich w żaden sposób.

>Pytanie po co? Będziesz się czuł lepiej, gdy ktoś będzie nieszczęśliwy,
>będzie zakładał przymusowo rodzinę hetero, będzie tą rodziną co rusz
>zawodził?
Jak wyżej- to nie mój pomysł.

>Ja myślę, że trzeba dać ludziom szansę, żeby przeżyli swoje życie w zgodzie
>we swoim ja. I tyle. To nie jest ich jest wybór, to jest naturalna
>predyspozycja, z którą oni sami nie mogą dyskutować, tego się nie zmieni.

Niektórzy to leczą- i to czasem skutecznie. Jednak oczywiście leczenie nie
może być przymusowe.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

373. Data: 2014-01-19 20:44:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 20:21:05 +0100, Sara napisał(a):

> O,o, to ja. Dorosłe dziecko. Związałam się ze swoimi kotkami, mieszkamy
> razem, a i pewnie odziedziczą parę groszy na karmę, gdybym pożegnała
> wcześniej ten padół.

Zapewne? A skąd masz tę pewność?
--
XL

374. Data: 2014-01-19 20:45:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 20:42:22 +0100, FEniks napisał(a):

> Bo to czysta erystyka, która ma Cię doprowadzić do tego, że niby jesteś
> w stanie zaakceptować wszystko, skoro zaakceptowałabyś homoseksualizm
> dziecka.
> A przecież to oczywiście, że wszystko ma swoje granice. I nawet jeśli
> matka nigdy nie przestanie kochać, to nie jest równoznaczne z tym, że
> będzie wszystko akceptować. Homoseksualizm może, krowy nie musi.

Czyli wygoni z domu :->
--
XL

375. Data: 2014-01-19 20:46:13

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:44, Ikselka pisze:

> Zapewne? A skąd masz tę pewność?

Co zapewne? Jaką pewność?

376. Data: 2014-01-19 20:47:20

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2014-01-19 19:57, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

> Alergia też jest chorobą. Pfuj.

No i???

377. Data: 2014-01-19 20:47:42

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 19:25, Paulinka pisze:

> A o czym, bo się chyba pogubiłam. Czekam na HIV, WZW, choroby
> weneryczne, chlamydię, gronkowca i opryszczkę :P

Może z wenerą i HIV to nie przesadzajmy, bo musiałabyś szklankę śliny
wypić, ale ta reszta jest wielce prawdopodobna niestety.

Ewa

378. Data: 2014-01-19 20:48:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 00:23, Chiron pisze:

> Wydaje mi się, że rozumiem Twoje pytanie. Nie chcę odpowiedzieć
> "glową" (w rodzaju: "udowodnię Ci, że to kluczowa kwestia...").
> Prawdziwej odpowiedzi jednak nie znam.

To nie wysilaj się, tak tylko pytam. ;)

Ewa

379. Data: 2014-01-19 20:50:38

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 20:42, FEniks pisze:

> [...]
> matka nigdy nie przestanie kochać, to nie jest równoznaczne z tym, że
> będzie wszystko akceptować. Homoseksualizm może, krowy nie musi.

Dzięki!

Pozdrawiam
Paulinka

380. Data: 2014-01-19 20:51:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 20:46:13 +0100, Sara napisał(a):

> Co zapewne? Jaką pewność?

Że w razie... odziedziczą.
--
XL