Modlitwa Jezusowa

401. Data: 2014-01-19 21:08:26

Temat: Re: Modlitwa Jezusowa
Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:06, Ikselka pisze:

> To nie mów o dziedziczeniu, z łaski swojej, bo chyba nie wiesz, o czym
> mówisz i wprowadzasz chaos merytoryczny.
> Na identycznej zasadzie Twoje oświadczene o "związku" nie pociąga za sobą
> żadnych konsekwencji dla nikogo, zatem nie jest to związek w sensie
> prawnym, czyli zaden.

Jesteś komiczna, dzięki za roześmianie mnie :)

402. Data: 2014-01-19 21:08:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:04, Sara pisze:

> No wiem, do 18 się jada, ale tak mi się zdarzyło pszepaniom, już nie
> bendem.

A nie, podobno można do dwóch godzin przed snem. Może chodzisz późno
spać. ;)

Ewa

403. Data: 2014-01-19 21:09:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> To skąd w takim razie ten lęk przed nimi?

Uważasz, że irracjonalny?

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

404. Data: 2014-01-19 21:10:12

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:08, FEniks pisze:

> A nie, podobno można do dwóch godzin przed snem. Może chodzisz późno
> spać. ;)

Chyba jestem jakaś mało regulaminowa :)

405. Data: 2014-01-19 21:10:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 21:01:49 +0100, Sara napisał(a):

> Aha, bo z laptopem to siedzę może w kibelku?
> A w ogóle co Cię to obchodzi, gdzie ja jem i przy czym?

To mnie nie obchodzi, skoro Ciebie nie obchodzi. Ale nie zgłaszaj DO MNIE
pretensji, że TY to czytasz tam gdzie jesz 333-)
--
XL

406. Data: 2014-01-19 21:11:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:03, Sara pisze:

> Już "niektórzy" nie jedzą. Dawaj, co wsuwałaś? Psie kupki?

A, znalezione jabłka (nieważne, czy nadgryzione, bo to moje ulubione
owoce), liście różne smakowite, a nawet zdarzyło mi się pociągnąć peta,
czym moją matkę rodzoną doprowadziłam do szału. ;)

Ewa

407. Data: 2014-01-19 21:13:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:10, Sara pisze:

> Chyba jestem jakaś mało regulaminowa :)

Nie przejmuj się, żartowałam. Zaraz rzucam się na pistacje. ;)

Ewa

408. Data: 2014-01-19 21:14:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-19 21:09, Chiron pisze:

> Uważasz, że irracjonalny?

W każdym razie dość mocno przesadzony wobec tych 3%.

Ewa

409. Data: 2014-01-19 21:15:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 21:04:25 +0100, Sara napisał(a):

> No wiem, do 18 się jada

To akurat dotyczy jedynie ludzi chodzących spać o 21ej, a zasada jest taka,
że jada się najpóźniej 3 h przed snem, więc jesli kładziesz się np o 24, to
możesz zjeść kolację o 21, a kiedy masz zamiar walcować do 4ej, to o 1ej
podkurek Ci się należy :-)
--
XL

410. Data: 2014-01-19 21:15:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Jan 2014 21:08:26 +0100, Sara napisał(a):

> Jesteś komiczna, dzięki za roześmianie mnie :)

Ale wiesz, ze unikasz tematu?
--
XL

Tak zwane "bycie w teraźniejszości"