Re: Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.

Data: 2006-02-28 11:48:03
Temat: Re: Modne, piękne i bardzo drogie :) przylaszczki.
Od: "Waldek" <o...@w...pl>

> z mojej orientacji widze, że zapłaciłem znacznie mniej niż za granicą, za
dużo
> większe sadzonki.

Ja taką orientacją nie dysponuję żebym rozpoznał po zdjęciu odmiany
przylaszczki, jej wielkość sadzonki.
Właśnie na stronie jest możliwość zobaczenia szerokiej gamy odmian.
Nie wszystkie do kupienia.Niestety Ewelina posiada inne odmiany.Oferta
odmian jest znana ze względu na sprzedaż internetową.

Pozdrawiam
Waldek