Moge poznac wyznanie lekarza?

21. Data: 2003-09-21 09:12:21

Temat: Re: Moge poznac wyznanie lekarza?
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwaliła mnie z nóg! Zastanów się nad emocjami
> odnosnie mojej osoby. Frustracje radziłabym wyładować w sporcie:), a nie
na
> ew. pacjentach!!!! Czy do Ciebie ktoś w ogóle przychodzi na wizyty?
>
> casus
> Elizabeth

1. Frustracja to widze Twoja domena.
2.Nie wiem o jakich ewent. pacjentach piszesz, bo to i poza tematem. Z
reszta kiedys Ci juz napisalem - TY moja pacjentka nie bedziesz nigdy, wiec
nawet sie o to nie staraj:-)
3.Co do wizyt - patrz pkt.2.
4. Zauwazylas, ze nikt z Toba nie chce gadac tutaj? Czy w zyciu realnym masz
ten sam problem i potem emocjonalnie to tu przenosisz?
5. Nie licz na moja kolejna riposte, wiec oszczedz sobie paluszki na
odpowiedz. Mnie sie tez nie chce z Toba gadac.
6. Nie zamierzam prowadzic tutaj dyskusji interpersonalnych - wiec juz
koncowo EOT. Jesli chcesz, mozesz mi pisac na priv.
7. Na koniec mala uwaga: to jest lista dyskusyjna a nie miejsce na
cochwilowe: LOOK i link do strony. Wiec nie zarzucaj tutaj ludzi tym
lookiem, bo juz mialas zwrocona na ten temat uwage. Jezeli masz cos, co
chcesz ludziom powiedziec, to to napisz, a nie linkuj.
8. A....juz mi sie nie chce wiecej Ci pisac, bo i tak wiem, ze nie dotrze.

casus

22. Data: 2003-09-21 09:14:51

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkiq51$ff$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Z reszta - z Toba nie polemizuje, bo widzisz tylko swoje i nic
> wiecej...nawet jak ktos ma poglady zblizone do Twoich to i tak
> twierdzisz, ze tylko Twoje jest doskonale....

Ale dlaczego tak na Elizabeth napadasz? (Mam nadzieje, ze nie dlatego, ze
jest kobietą...)

Przecież nigdzie wyżej nie napisała, że się z Tobą nie zgadza, tylko
uzupełniła Twoją wypowiedź o pewne uzupełniające informacje, które nie
wszystkim są znane (np. koszt zabiegów in vitro, stanowisko Kościoła
Katolickiego).

Ja przeczytałem Jej post z zainteresowaniem i przyznam, że zaskoczyła mnie
Twoja gwałtowna reakcja (w kontekście tego wątku - być może było coś
wcześniej, co przeoczyłem).

Pozdrawiam i proszę Was bez flaming :)

--
Robert

23. Data: 2003-09-21 09:16:54

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosze Szanownej Pani,
> niepotrzebnie obraza Pani lekarza, ktory na tej grupie pomaga ludziom
zrozumiec
> rozne sprawy. Posadza go Pani o emocje, ktorych u Pani nie brak. Od dawna
> dyskusjach prezentuje Pani to, co mozna nazwac jednym slowkiem -
> zacietrzewienie.
>
> Tomasz

Dzieki Tomku za mile slowa:-)
Ja ze swojej strony proponuje nie wdawac sie w glebsze polemiki, poniewaz,
jak zerkniesz na archiwum, nigdy nie udalo przeprowadzic je z ta osoba na
odpowiednim poziomie. Aby Ci adrenalina nie skakala to lepiej po prostu
ignorowac.:-)

pozdrawiam

casus

24. Data: 2003-09-21 09:24:24

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

być może było coś
> wcześniej, co przeoczyłem).
> Robert

Bingo - LOOK!!!!!!!!!!!! : archiwum:-)

casus

25. Data: 2003-09-21 09:36:02

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkjqoi$k3r$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Bingo - LOOK!!!!!!!!!!!! : archiwum:-)

No tak, moze cos wczesniej bylo - moj staz na grupie byl krotki. Nie będę
tego teraz rozgrzebywał.

Chcialem tylko powiedziec, ze w mojej ocenie, w wąskim kontekscie
niniejszego wątku, wypowiedź Elizabeth była na temat, nie była w żadnym
stopniu napastliwa, była koherentna i ładnie podana, dlatego zaskoczyła mnie
Twoja reakcja, tym bardziej, że w ogólności cenię sobie bardzo Twój wkład w
grupę i Twoje wypowiedzi.

I tyle.

--
Robert

26. Data: 2003-09-21 10:15:51

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mnie
> Twoja reakcja, tym bardziej, że w ogólności cenię sobie bardzo Twój wkład

Powiedzmy, ze ........bez komentarza.

casus

27. Data: 2003-09-21 11:19:23

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "SzM" <m...@p...com.pl> napisal w wiadomosci
> Ja z drugiej strony uwazam, ze lekarz ma prawo zyc w zgodzie ze swoimi
> przekonaniami swiatopogladowymi.
> To co - w pracy mam wykonywac aborcje lub przepisywac srodki
wczesnoporonne,
> a w domu byc przykladnym katolikiem. Jak to sobie wyobrazacie?

Najprawdopodobniej tak wlasnie ma to wygladac. Juz nie raz na tej grupie
padlo stwierdzenie, ze moralnosc i poglady to pan doktor ma sobie schowac do
kieszeni, bo zyczenie pacjenta jest swietoscia i nie podlega dyskusji.
W koncu to nie zawód, to podobno powolanie;)

Pozdr. Ewa

28. Data: 2003-09-21 17:53:59

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> bkjqoi$k3r$...@i...gazeta.pl,

Casus pogniewał się na mnie jak napisałam, że lekarze piją wódę na dyżurach
i podałam link do artykułów, z których wynikało w jaki sposób traktują
pacjentow. Chodziło o osoby niepełnosprawne i chore psychicznie, że zdarza
się, że wstrzykują im zamiast leku wodę destylowaną i jakie są tego skutki.
Ośmieliłam się wykazać prawdę o niektórych lekarzach, także o tym panu
doktorze, który nie udzielił pomocy zgwałconej dziewczynce i również podałam
link. Te linki najbardziej denerwują Casusa, dlaczego? nie trudno się
domyśleć:) Napisałam również, że do mnie osobiście trafiają skargi pacjentów
i mogłabym codziennie zarzucać grupę doniesieniami o przestępstwach tej
grupy społecznej, a nawet na pewnym etapie śledztwa ujawniać nazwiska. Być
może tego Casus się boi? Śmieszyła mnie dyskusja na temat nowego nicka
Casusa, jak również Jego strach przed tym abym nie zostala jego pacjentką,
bo jak twierdzi nie udzieliłby mi pomocy:))). Poza tym śmieszą mnie rady
Casusa odnośnie orzecznictwa ZUSowskiego, które uważam za celowe
wprowadzanie w błąd grupowiczów. Nie podobała mi się również dyskusja
Casusa, a właściwie ton w jakim prowadził wymianę zdań z panem, który uważal
się za proroka. Nie pamiętam nazwiska tego człowieka. Myślę, że to dosyć aby
podnosila się Casusowi adrenalina.
Nie mogę natomiast ocenić merytorycznie konsultacji okulistycznych i pragnę
wierzyć, że są one rzetelne.
Elizabeth

29. Data: 2003-09-21 17:55:30

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> 1. Frustracja to widze Twoja domena.............

Poniewaz czujesz się zagrożony, odpuszczam.
Elizabeth

30. Data: 2003-09-21 18:02:52

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkkok1$50k$...@n...news.tpi.pl,
Elizabeth <w...@p...com>:

> Casus pogniewał się na mnie

Dziekuje za wyjasnienia i niniejszym apeluje do Was o zgode :)

> Nie mogę natomiast ocenić merytorycznie konsultacji okulistycznych i
> pragnę wierzyć, że są one rzetelne.

Ja je oceniam wysoko.

Pozdrawiam wszystkich zaangazowanych

--