Mój program polityczny.

161. Data: 2020-07-27 07:19:27

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Rewolucja mentalna już się dzieje. Oczekiwania stają się na tyle oczywiste, że ich
realizacja to tylko kwestia czasu. Na razie populiści z tego korzystają, ale ich
potencjał szybko się wyczerpuje i jakieś większe rozczarowanie społeczne pozbawi głów
polityków. Czauczesku czy Kadafi to dobre przykłady tego jak się zachowują
rozczarowani obywatele.

162. Data: 2020-07-27 09:04:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-27 07:19, z...@g...com wrote:
> [...]
polityków. Czauczesku czy Kadafi to dobre przykłady tego jak się zachowują

Oj, tam... nie absolutuzowal bym za bardzo tego co pokazuje televizja...
Czauczesku moze do dzis se oglondac zachody zlonca nad Rumuniom, gdzies
z jakiegos palacco w Soczi...

163. Data: 2020-07-27 18:12:12

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 27 lipca 2020 09:06:10 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
> >

> Oj, tam... nie absolutuzowal bym za bardzo tego co pokazuje televizja...
> Czauczesku moze do dzis se oglondac zachody zlonca nad Rumuniom, gdzies

Trudno będzie rozmawiać jeśli będziesz podpierać się faktami które ci pasują a nie
brać do wiadomości tych faktów, które nie potwierdzają twoich przekonań. W zasadzie
to kończy dyskusję :)

164. Data: 2020-07-27 19:54:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/07/2020 o 09:50, trybun pisze:

> Ja nic nie mówię - robisz mnie cesarzem to przyrzekam że przywracam
> stary dobry zwyczaj kiedy to baby się nie mieszały do polityki.

to byla cesarzowa, oddaj poklon, historii za chuja nie znasz

> O tym właśnie piszę - ma nam służyć a nie (tfu) państwu reprezentowanemu
> przez polityków.

na pewno kurwa nie biznesmenom

--
gazebo

165. Data: 2020-07-27 19:55:08

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/07/2020 o 00:33, Ilona pisze:

> //myslisz o metodach kinetycznych, czy odwolania siem do ich, (tych
> wlascicieli), moralnosci...?

5G dziewczynko

--
gazebo

166. Data: 2020-07-27 23:32:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-27 18:12, z...@g...com wrote:
> [...]
brać do wiadomości tych faktów, które nie potwierdzają twoich przekonań. W zasadzie

//tu nie chodzi o moje przekonania...

Nie nalezy utozsamiac faktow, z faktami medialnymi... nalezy je
rozrozniac...!

167. Data: 2020-07-28 07:35:17

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Podważając wszystkie fakty szybko dojdziemy do płaskiej ziemi.

168. Data: 2020-07-28 22:09:42

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 07:35, z...@g...com wrote:
> Podważając wszystkie fakty szybko dojdziemy do płaskiej ziemi.

#!/bin/bash

Nie chodzi o podwazanie, tylko o odroznianie... to znaczy, ze fakt jest
faktem a fakt medialny nie jest...

//tu ilustracja video:

https://youtu.be/XO2yO0eF5uk?t=40

https://www.youtube.com/watch?v=XO2yO0eF5uk

//a Ziemnia jest wklensla... :)))

https://usercontent1.hubstatic.com/11967400.jpg

169. Data: 2020-07-28 22:21:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

//a Ziemnia jest wklensla... :)))

i w dodatku pusta w srodku Asgardem zwanym ;P
no i o teorii Hapgooda tez wsPOmnijmy ;)

170. Data: 2020-07-28 23:00:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-28 22:21, m...@g...com wrote:
> //a Ziemnia jest wklensla... :)))
>
> i w dodatku pusta w srodku Asgardem zwanym ;P
> no i o teorii Hapgooda tez wsPOmnijmy ;)

//i do tego te zorze polarne na planetach ukladu slonecznego... nie
znane najstarszym astronomom...

https://hubpages.com/education/Hollow-Earth-No-Fly-Z
ones-Polar-Openings-and-Science

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.