Mój program polityczny.

61. Data: 2020-07-09 00:12:30

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 00:01, XL wrote:

> Spoko, on jest tylko z ,,polski".
> :)

//znaczy z 'ten kraj'... :)))

62. Data: 2020-07-09 00:15:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 16:30, Kviat wrote:

> LOL :)
> Bo przecież pislamiści wycinają puszczę żeby drzewo samo się nie
> przewróciło.
>
> https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/100-tys-zl
-kary-dla-polski-za-wycinke-w-puszczy-bialowieskiej/
61fmx6l

//a za mniedzom, u niemnieckich towarzyszy juz caly las* wycieli...
narazie bezkarnie...

* -
https://tysol.pl/a23827-Las-Hambach-w-Niemczech-licz
acy-12-tys-lat-wyniszczony-juz-w-90%25-Co-wolno-woje
wodzie-

63. Data: 2020-07-09 00:17:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> //znaczy z 'ten kraj'... :)))

O to to :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

64. Data: 2020-07-09 00:19:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 00:00, XL wrote:

> Samych krewnych i znajomych Królika :-)

tych, 'co to ich z ulicy pozatrudnialo'...

//jak stokrotke, w televizji :)

65. Data: 2020-07-09 00:21:14

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 00:15, Ilona wrote:

> [...]
>
> * -
> https://tysol.pl/a23827-Las-Hambach-w-Niemczech-licz
acy-12-tys-lat-wyniszczony-juz-w-90%25-Co-wolno-woje

//i nawet siem twoja pszypsiolka z kibla smiertelnie oburza...

https://wyborcza.pl/7,75400,23969887,niemcy-moga-wyc
inac-las-hambach-i-bic-ekologow-a-nam-zabraniaja.htm
l?disableRedirects=true

66. Data: 2020-07-09 00:52:56

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 16:22, Kviat wrote:

> Nie ty pierwszy na to wpadłeś. Ten co dostaje najwięcej głosów na nie,
> ma randkę z niedźwiedziem.
>
> https://www.youtube.com/watch?v=IfnBbF9wf00

//a kto to jest... i co to za nazwisko ma, jakies takie niepeerelowskie...?

67. Data: 2020-07-09 09:03:06

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.07.2020 o 00:15, Ilona pisze:

-kary-dla-polski-za-wycinke-w-puszczy-bialowieskiej/
61fmx6l

> //a za mniedzom, u niemnieckich towarzyszy juz caly las* wycieli...

No i?
Od kiedy Niemcy są dla ciebie autorytetem?
Jak w Niemczech ktoś się odleje na ulicy, to ty też będziesz odlewała
się na ulicy w Polsce?

Tyle razy ci pisałem, że usprawiedliwianie pedofilii w kościele "bo
gdzie indziej też są pedofile" jest idiotyczne, ale widzę, że nadal nie
dotarło i nie wyciągnęłaś wniosków.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

68. Data: 2020-07-09 09:20:00

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W Egipcie rudzi byli ofiarowywani Bogu. To skoro taka stara cywilizacja mogła sobie
na to pozwolić to oni też powinni ;) A męski homoseksualizm jest uwarunkowany
genetycznie. Grubas "myśli" że kłamstwo powtórzone tysiąc razy stanie się prawdą.

69. Data: 2020-07-09 10:24:03

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 21:06, Kviat pisze:

> Nie, po prostu masz wybujałe poczucie zajebistości.
>
> Możesz to zweryfikować samodzielnie, bo twoje wystąpienie internety
> pamiętają:
> https://m.radio.kielce.pl/pl/post-77184
>
> Małgorzata Zamojska - KW Ruch Narodowy RP,
> 18:38
> https://youtu.be/q3UDv0sS6T4?t=1118
>
> Także ten tego, lepiej nie popadaj w samozachwyt, bo można łatwo
> sprawdzić, czy piszesz prawdę.

Wygląd tu nie jest najważniejszy. Ale ten wdzięk i charyzma... ;-)

Ewa

70. Data: 2020-07-09 10:40:44

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

I brak treści w wypowiedzi.

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.