Mój program polityczny.

71. Data: 2020-07-09 11:10:52

Temat: Re: Mój program polityczny.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> I brak treści w wypowiedzi.

Jakie pytanie, taka odpowiedź. Treść była w innych odpowiedziach na inne
pytania, których nie linkujesz. :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

72. Data: 2020-07-09 11:26:51

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie przejmuj się. Nie jesteś obrzydliwie tłusta. Tylko trochę. Za to twoja wizja
świata jest obrzydliwa. Każdy naród jest dobry dopóki nie zaczną nim rządzić ludzie z
chorą wizją świata. Dlatego trzeba zrobić wszystko aby ludzie tacy jak ty i tobie
podobni nigdy nie dostali żadnej władzy. Nawet funkcji kierownika przedszkola.

73. Data: 2020-07-09 12:16:01

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Nie przejmuj się. Nie jesteś obrzydliwie tłusta.
> Tylko trochę.

Nie, to tylko złe oświetlenie i zła fryzjerka, która przesadziła z odżywką
- zrobiła mi naleśnik na głowie :-)
Ale chętnie skonfrontuję twoje oponiaste wypowiedzi z twoim aktualnym
wizerunkiem, tylko nie tym sprzed 20 lat ?

> [...]
> wszystko aby ludzie tacy jak ty i tobie podobni nigdy nie dostali żadnej
> władzy. Nawet funkcji kierownika przedszkola.

Moja wizja świata jest jedynie słuszna i to ona pokona twoją lewacką.
Jestem o to zupełnie spokojna.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

74. Data: 2020-07-09 12:44:49

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Oj, wszyscy są winni dookoła. Gdyby nie to byłabyś piękna młoda i zgrabna.
A co do mojego wyglądu to proszę bardzo.
https://photos.app.goo.gl/tPmcjSjL2rTzG6hh7
Dlatego uważam, że powinien być wprowadzony zakaz publikowania wizerunków polityków
oraz prowadzenia przez nich debat i wieców.

75. Data: 2020-07-09 12:57:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Oj, wszyscy są winni dookoła. Gdyby nie to byłabyś piękna młoda i zgrabna.

Byłabym?
JESTEM!

> A co do mojego wyglądu to proszę bardzo.
> https://photos.app.goo.gl/tPmcjSjL2rTzG6hh7

Skądś cię znam, opono (mentalna). Jestem wzrokowcem, przypomnę sobie.
Ten portret już z myślą o starcie?
Typ fizyczny Adolfa - wredność w każdym calu.
I ta ,,tusia" przebiegłość w oczach...

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

76. Data: 2020-07-09 12:58:54

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W tej chwili jedną z najbardziej lewackich partii jest PIS.

77. Data: 2020-07-09 13:06:49

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Akurat miałem rodziną imprezę. Polityka jest obrzydliwa i trzeba do niej zakładać
wodery nie garnitur. A co do twojej wysokiej samooceny to spróbuj seksu z kimś kto
nie musi tego robić z tobą. Będzie weryfikacja. Powodzenia.:)

78. Data: 2020-07-09 13:57:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Akurat miałem rodziną imprezę.

Wszyscy winni, tylko nie ty?

> Polityka jest obrzydliwa i trzeba do niej zakładać wodery nie garnitur.

> A co do twojej wysokiej samooceny to spróbuj seksu z kimś kto nie musi
> tego robić z tobą. Będzie weryfikacja. Powodzenia.:)

Od 40 lat próbuję właśnie z takim kimś - weryfikacja jest pozytywna, bez
przymuszania, spoko. I jeszcze trochę popróbuję.
Tylko nie rozumiem, czemu akurat tu mówisz o seksie. Andropauza u
niektórych osobników rodzaju męskiego właśnie tak się objawia, że im mniej
mogą, tym więcej o nim mówią - vide ty i gazebo oraz paru natrętów z mojego
otoczenia.
Tym chcecie epatować? Tym mi tutaj dokuczyć? Tylko to pozostaje? Słaba
metoda, bo uderza tylko w was. Podpowiadam jeszcze menopauzę. Typowy chwyt
u zawistnych młodszych ode mnie kobiet i facetów bez szans u mnie...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

79. Data: 2020-07-09 14:05:33

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ty piszesz o swojej atrakcyjności, a seks jest najlepszą weryfikacją. I to nie z
facetem który robi to z obowiązku.

80. Data: 2020-07-09 14:11:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Ty piszesz o swojej atrakcyjności, a seks jest najlepszą weryfikacją. I
> to nie z facetem który robi to z obowiązku.

To propozycja? Nie skorzystam. Bardzo współczuję poczucia obowiązku w twoim
związku. Sporo o tym piszesz. Smutne.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

BUMERANG,Odkrycie Siergieja Lazariewa...
Duchowny.
Ksiądz i zakonnica
Są znowu prawdziwą rodziną
Trzaskowski pod sad! - petycja.